Yine bir sabah mutsuz bir şekilde uyandım. Banyoya gidip işlerimi hallettim. Dolabımdan okul formamı alıp giydim. Aşağıya inip kahvaltımı yaptım. Okula doğru yürümeye başladım. Etrafımı izliyordum. İnsanlar nasıl bu kadar mutlu olmayı başara biliyorlardı?
Okula gelebilmiştim. Yine her zamanki yerim olan en arkaya oturdum ve tek oturuyordum. Yalnız olmak galiba benim doğamda var. Hoca sınıfa girmişti arkasından da bir çocuk girmişti. Ben yine arkada tek başıma oturup kulaklık takıp müzik dinlemeye başladım. Hocalar benim bu hallerime alışmışlardı. Çocuk Kendini tanıttıktan sonra hoca ismi Tumuçinin yanıma geçmesini söyledi tabi bende itiraz ettim. Ama bir sonuç elde edemedim. Bir ders boyunca çocuğun benle tanışma çabaları içinde kaldım. Ama sonuç yok. Zil çalmıştı kendimi hemen kantine attım. Yine her kesin gözü bendeydi. İçimden onlara ' ne bakıyorsunuz lan' demek geç sende söyleyemedim.
Sonra sınıfa girmiştik son dersti sınıf hocası 2 kişilik bi ödev vermişti. Bunların arasında adlin ile tumuçin ödev verilmişti. Adlin biraz kızgındı ama yinede heycanlıydı. Okul çıkışı olmuştu Tumuçin adlinin yanına gidip bir yerde oturup ödevimizi konuşalımmı demişti. Adlin hiç hayır demeden tamam dedi tumuçin konuşmuştu adlin dinlemişti. Akşam Olmuştu Eve gitmişlerdi okulda ne olup biteni annelerine babalarına anlatmışlardı.
Sabah olmuştu yine Mutlu bir gün tumuçin ödev için adlinin evine gelmişti. Tumuçin Ödev İçin Herşeyi getirmişti Adlini annesi babası bir yere gitceklerdi adlin ve tumuçin evde tek kalıp rahat rahat ödevlerini yapcaklardı. İkiside Çok Heycanlıydı Çok mutluydu yavaş yavaş akşam oluyordu ödev yaparken ışıklar kesilmişti adlin çok korkmuştu elleri ayaklarına kapanmıştı. Tumuçin adline dediki ben varım dedi adlin büyük bir huzurla tumuçinin omzuna yaslanarak uyudu. Tumuçin Ne Olcagını şaşırdı. Adlini Annesi babası geldi ne oldu diye sordu tumuçin konuyu anlattı adlini babası bi sorun olmamış gibi tamam dedi.
Tumuçin Eve dogru gidiyordu. İki çocuk çıkmıştı karşısına O kızın yanına yaklaşma diye tehdit etmişti ama tumuçin bu tehdidi saymadı. Onların inadına Adiline yaklaştı sevdi ona güvendi. İçinden Böyle sayıklamıştı eve gidince annesi babası bunu kim yaptı demişti tumuçin hiç önemsemeden kimse yapmadı dedi odasını çıkıp ışıgını karartıp karanlık odada yıldızları izledi yavaş yavaş gözlerini kapatıp uyudu.
Çok Az Oldu Yazı Bidaki Bölüme Görüşmek Üzere Takipte Kal :DD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAN KURTULUŞ
RomanceADLİNİN HAYATA KÜSMESİYLE, TUMUÇİN'İN ONU KARANLIKTAN KURTARMASI ONU HAYATA GERİ GETİRMESİ ÜZERİNE OLAN BİR KİTAP. HİÇ BİR ODUN YÜZÜNDEN HAYATA KÜSMEYİN. AKSİNE MUTLU OLUN HAYATINIZI DOYA DOYA YAŞAYIN. HİÇ BİR ŞEYİN AŞKINIZI BOZMAYA İZİN...