Seksi Kıvırcık : Bu inanılmazdı!
Etkileyici Popo : Bu harikaydı!
Seksi Kıvırcık : Gerçekten böyle hissedeceğimi bilmiyordum.
Etkileyici Popo : Sana daha fazlasını gösterebilirim.
Seksi Kıvırcık : Gerçekten mi?
Etkileyici Popo : Elbette!
Seksi Kıvırcık : Daha da mükemmel hissetmek istiyorum.
Etkileyici Popo : Bu çok kolay!
Seksi Kıvırcık : Bir daha ki buluşmamızı iple çekiyorum.
Etkileyici Popo : Hey! şimdi sexting yapabiliriz, biliyorsun.
Seksi Kıvırcık : Evet, artık konuya hakimim!
Etkileyici Popo : Yapalım mı?
Seksi Kıvırcık : Hadi!
Etkileyici Popo : Odaya girdiğinde sana doğru ilerliyor ve dudaklarına yükseliyorum.
Seksi Kıvırcık : Yumuşak dudaklarını bana bahşettiğinde tişörtünü yukarı çekmem için cesaret alıyorum.
Etkileyici Popo : Tişörtümü çıkarttığında parmaklarımı düğmeni açıp fermuarını indirmek için kullanıyorum.
Seksi Kıvırcık : Pantolonun benimkiyle yerde buluşunca soğuk parmak uçların seni daha çok arzulamamı sağlıyor.
Etkileyici Popo : Dudaklarına tekrar eğilirken belinden tutup seni yatağa yönlendiriyorum.
Seksi Kıvırcık : Sırtım yumuşak zeminle buluştuğunda dudaklarımı boynuna bastırıp inlemeni sağlıyorum.
Etkileyici Popo : Sen adımı sayıklarken rolleri değiştirip üzerine çıkıyorum.
Seksi Kıvırcık : Belimden tutup beni önüne çekiyorsun ve kalçamı senin için yükseltiyorsun.
Etkileyici Popo : Minik kalçaların sanki benim için yaratılmış gibi!
Seksi Kıvırcık : İçimdeki varlığın ile inlerken dudaklarımdan ismin eksik olmuyor.
Etkileyici Popo : Sadece senin dokunuşlarını istiyorum!
Seksi Kıvırcık : Sende yarattığım etki ile gözlerimi kapatıyorum.
Etkileyici Popo : Ellerimi belinde kenetleyip, kendimi itiyorum.
Seksi Kıvırcık : Bu tarif edilemez hazzı bana sunduğun için sonsuz teşekkürlerimi ediyorum.
Etkileyici Popo : Seni bu hale getirmeyi seviyorum.
Seksi Kıvırcık : Seni mutlu etmeyi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You and I! / Larry Stylinson.
Cerita PendekSeksi Kıvırcık : Bu tarif edilemez hazzı bana sunduğun için sonsuz teşekkürlerimi ediyorum. Etkileyici Popo : Seni bu hale getirmeyi seviyorum. #96inShortStory 3.10.15 #21inSeksiStory 27.05.2020