[[Multimedia'da Eylül]]
Bugün baya geç kalkıcaktım çünkü son günümdü. Bu 3 ay hiç yaşanmamış gibi geliyo ya. Saat 12 olduğunda kalkıp hazırlandım. Eylülü aradım çünkü bugün defter falan alıcaktık. Bi kaç kere aradıktan sonra telefonu açtı sonunda. Sesi uzaktan geliyodu ve garip sesler vardı. Geliyo musun bugün dediğimde hayır tabikideee dedi ne yaptığını anlayıp telefonu kapattım. Anlaşılan yalnız gidicektim. Hemen Avmye gittim ve ilk kitapçıya girip bir sürü defter kalem aldım eksik çıkarsa hic uğraşamam. Hepsi birbirinden farklıydı ve desenleri çok güzeldi. Daha sonra eve gittim ve bütün günü evde geçirdim. Sonuçta okulu sevmesem de ilk gün önemliydi ;)
Eylül'ün ağzından
Ezgi eve gittiği gibi yanıma bi çocuk oturdu çok tatlıydı ve sohbet etmek istedi. 1 saate yakın sohbet ettikten sonra tek gecelik ilişkileri sevdiğini söyledi. Bu çocuğu kaçıramazdım. Artık kalksak mı dediğimde söylediğimi anlamış gibi kalkı. Arabasına bindik önce benim evime gittik çünkü paketlerimi bırakmalıydım. Kıyafetleri odama hızlıca götürdüm ve hazırlandım. Anlamasın diye yine aynı elbiselerimi giymiştim sadece iç çamaşırlarımı değiştirmiştim. Arabaya yaklaştığımda bana bakıyodu. Hemen yanına oturdum. Boynumu öptü ve dayanamadığını söyledi. Onun evine geldiğimizde arabadan indim ve onu bekledim. ( Bu arada adı Can) Geldiğinde elindeki anahtarla hızlıca kapıyı açtı ve anahtarı bi yere fırlattı. İceri girdiğim gibi kapıyı kapattı ve beni duvarla kendi arasına sıkıştırdı. Bu kadar hızlı olacağını beklemiyodum. Hızlıca dudaklarıma yapıştı. Çok sert öpüyodu hatta ısırıyodu. Nefesim kesildiğinde onu yavaşça ittim. Çok tatlı görünüyodu. Birden beni kucağına aldı ve yukarı çukarttı. Yatağa uzandırdı ve tshirtünü çıkartıp üstüme çıktı. Elleri belimdeydi ve yavaş yavaş ellerini büstiyerimin altına yerleştirdi. Bunları yaparken bana bakıyodu. Kafamı sallayınca üstümü çıkarttı.
Can'ın Ağzından
İzin verince üstünü çıkarttım. O göğüsleri beni benden almıstı. Hemen sütyeninden taşan bölümleri sertçe öpmeye ve emmeye başladım. Ses çıkartmıyodu. Bu sinirime dokunmuştu ve sonunda sütyeninden kurtularak meme ucunu ısırdım sonunda inlemişti. Onu yavaşça kaldırdım ve üzerime oturttum. Kendini bana iyice sürtüyodu. Erkekliğim çok şişmişti ve artık dayanamıyodum. Hemen onu üzerimden attım ve pantolonumu çıkarttım onun da şortunu ve kilodunu çıkarttım. Sadece benim baxerım kalmıştı. Yine üzerime oturttum. Tam boşalacaktım kalktı. Onu hızlıca çektim ve yine oturttum bu sefer bir şey yapmıyodu. En sonunda gözlerime bakarak baxerımı çıkarttı. Ne kadar da şişmişti. Hemen eline aldı ve yavaş yavaş gelgit yaptı. Ben sadece onu izliyodum birden üzerime oturdu ve bana baktı. Onu uzandırdım ve üstüne çıktım erkekliğimi onun kadınlıgına dayadım ve birden hepsini içine soktum. Canı çok yanmıstı bunu attığı çığlıktan anlayabiliyodum. Önce yavaş yavaş yapıp sonra hızlandım içine bi kaç kere boşaldıktan sonra içinden çıktım. O da yorulmuştu zaten. Onun yanına uzandım. Bir anda kalktı ve üzerime çıktı. Bir sey yapmicaktım. Üzerimdeki yerini aldı. Kadınlığını erkekliğimin üzerine koydu. "İstedigin zaman" dedi ve kafasını göğsüme koyup uyudu.