Kumsalla yatakhaneye döndük içeri girdiğimizde Lila kendi eşyalarını yerleştirmiş yatağa uzanıp müzik dinliyordu geldiğimizi görünce bizimle tanışmak için müziğin sesini kıstı.
Lila: Merhaba adımı zaten biliyorsunuzdur.Ben okula dün geldim ama hakkınızda çok şey biliyorum .
Kumsal: Ne gibi mesala ?
Lila : Yani olanları..
Ben: Olanlar oldu bitti . Zaten benim elimde değildi.
Lila :Evet ..evet biliyorum çok kitap okurum ÖZELLER BİRLİĞİ'nin yasaklamış olduğu bir kitap.
Ben: Nasıl yani ??
Lila: Bunu anlatıcam ama kimse bilmeyecek ben onu almak için çok uğraştım .
Kumsal: Anlat artık hadi ..
Lila: Tamam..Ama bence siz okuyun çünkü benden duymak heyecan verici olmayabilir.
Hemen kitabı uzattı kitap altın kaplamalı şık bir kitaptı Lila sayfayı açtı ve koyu renklerle yazılmış bölmeyi sesli bir şekilde okuması için Kumsala verdi.
ÖZELLERDEN BİR TANE DAHA HEPSİNDEN GÜÇLÜ HEPSİNDEN AKILLI HEPSİNDEN İYİ O KIZ EĞER GÜÇLERİNİ KÖTÜLÜK İÇİN KULLANIRSA ÇOK BÜYÜK FELAKETLER ORTAYA ÇIKABİLİR EĞİTİLMELİ . ATALARINDAN GELEN GİZLİ SOYU KİMSE BİLMEMELİ BENİM YAPTIĞIM HATAYI O YAPMAMALI ÖZELLER BİRLİĞİNİ YENMELİ VE ATALARININ İNTİKAMINI ALMALI EN AZINDAN TÜM GÜÇLERİNİ ONA VEREREK HAYATINI KAYBEDEN BÜYÜK ANNESİ VE BÜYÜK BABASI İÇİN .
Kumsal kelimelerini bitirdikten sonra çok kötü oldum hiçbir şey anlamamıştım aslında.Ben nasıl en güçlü en iyi en akıllı olabilirim ? Atalarından gelen gizli soy da ne ? Kimin yaptığı hatayı neden yapmamalıyım ? Ne hatası ? Özeller Birliğini neden yenmek zorundayım ki? Onlar neler yaptı ? Tüm güçlerini bana veren .. ? Büyük annemin güçleri mi varmış ? Ben 3 yaşındayken sadece örgü örüyordu ve çay içiyordu ..? Büyük babam mı ? Nasıl ? En son Büyük annemle yeni çıkan evlilik progmanı izleyip duygulanıyorlardı ve sonra beni asla sokmadıkları garaja girip sadece bir kere gördüğüm eski arabasına binip Büyük annemle bir yere gidiyorlardı.Ve büyük babam ölmeden önce neden "Garaja gir olaylar çıkmaz hale geldiğinde gir her şeyi öğreniceksin" demişti ? Ama ben bu kadar şeyi nasıl hatırlıyorum ? Sadece 3 yaşındaydım ..?
Kumsal: Sana özel olduğunu söylemiştim.
Lila: Sanırım garaja girmemiz gerekiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elementler Okulu
ФэнтезиEmel ve Yiğit yıllar önce birbirlerine aşık oldular. Emel'in elementi ateşti ve kendi kabilesinden birine aşık olabilirdi. Gittiği okulda bir ÖZEL'e aşık oldu ve özeller her elementi bükebilirlerdi.Yiğit , Emel'i gördüğü anda ona vuruldu.Yasak olm...