1

1.7K 63 7
                                    

Ben Çağla 16 yaşındayım biraz beceriksizim (belki fazlasıyla)spor yapmayı çok sevmem ama futbola bir ilgim olduğu doğrudur..

Bugün günlerden pazartesi saat : 07.00

Uyandığımda okula gitmek istemiyorum,okulun her yerinde ; 5 yaşında gibi davranan şımarık çocuklar,ne olduğunu anlayamadığım soğuk tenli son sınıflar,gotikler ve emolar,her an ders çalışan inekler,kendilerini bir şey sanan kızlar,çok bilmiş kalın gözlüklü kişiler :D ve her kızın aşık olabileceği tatlı çocuklar (ama ben onlardan nefret ediyorum) kendilerini çok önemli kişiler sanıp benle dalga geçiyorlar.Soğuk tenli son sınıf öğrencisi olmayı tercih ederim .En azından çok konuşmuyorlar dalga da geçmezler :) . Ben bunlardan hangisi miyim? Hiçbiri,evet hiçbiri ne çok havalı kızlardanım ne de her an ders çalışan ineklerden malesef bana uygun bir kategori oluşturamadılar .

Pazartesi,sabah saat : 08.00

Zaman geçsin istemezdim ama geçiyor işte. Çok önemli bir şey demeyi unuttum burası sıradan bir okul değil burada herkesin güçleri var . Ateş Hava Su Toprak bu okulda bu elementleri nasıl eğitebileceğimizi nasıl geliştirebileceğimizi öğreniyoruz.Ve "ÖZELLER" herkes onların lider olduğunu falan sanar çok önemserler . Ne var yani ? tüm elementleri kullanıyorsunuz diye hava atmanıza gerek yok . Evet ne yazık ki 4 elementi de kullanabiliyorlar. Ve ben ,benim hiçbir özelliğim yok ne ateş ne toprak hiçbir şey aslında liseye başlayalı 5 gün oldu ama sizin olanları anlamanız için sadece 1 gün bile yeterli olur .

Elementler OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin