10

422 31 2
                                    

Kumsal:Gidiyoruz ama Gökhan'ın bize yardım edip etmeyeceğini bilmiyoruz kendini beğenmiş bir ergen o,neden bize yardım etsin ki ?

Lila:Etmek zorunda yoksa öğrenemeyiz.

Kumsal:Bunu ben de biliyorum.

Lila:O zaman konuşma.

Ben:Kavganın sırası değil 24 iki üst katta asansörle gidelim.

Sonunda geldik üç anahtarımız vardı Mahmut abiden gizlice almıştık ama doğru olduğundan emin değildik. Yine de denemekten başka çaremiz yoktu.İlk anahtarı denedim olmadı, ikinciyi denediğimde kapıyı geriye doğru ittirdim ve kapı aniden açıldı Gökhan içerde saçlarını yapıyordu aslında ondan daha fazla bir şey beklenmezdi ama bizi gördüğünde sinirlenmiş gibiydi.

"Hey ! Ne arıyosunuz burda,çıkın hemen."
dedi ve bizi dışarı itti.Ardından kapıyı üç kez kitledi.

"Tamam şimdi napıyoruz son şansımız da elimizden uçtu gitti . Zaten saçmaydı o mesajı asla öğrenemeyiz."dedi Kumsal.

Ben de "Asla asla deme"diyerek olayı şakaya vurdum ama aslında ben de umutsuzdum.

Birden bir çocuk yanımıza geldi bu oydu yani beni sinirliken havada tutan çocuk.

"Ben sizi izliyodum ve acaba yardıma ihti...

Sözünü kesti Lila ve devam etti."Bizi neden izliyorsun sen,yoksa sapık mısın ?"

"Hadi ama Lila bu kadar abartma"dedim ve sözü çocuğa devrettim.

"Sadece ne yapıcaksınız merak ettim.Okuldan kaçmaya çalışıyorsunuz size yardımcı olabilirim."

" Bunu nasıl yapacaksın? " dedi Kumsal.

" Beni pek tanımıyorsunuz güvenmemeniz de normal bu yüzden en baştan başlayalım.Ben Acar.."

Elementler OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin