Uzun zaman boyunca koştuk ve kimse bizi fark etmedi. Ben önce annemin yanına gitmek istedim. Acar buna zamanımız olmadığını söyledi ama onu çok özledim görmek istiyordum . Acar'ı ikna ettik sadece 5 dakikamız olduğunu söyledi ve evimize doğru gittik.Şehirin içine girdik heryer kan,tüfek,silah yenmemiş yiyecekler,patlamış arabalar ile doluydu. Korkarak kapının önünde doğru ilerledik , 3-4 kere kapıyı çaldım . Açmadılar. Cep telefonlarımıza el koydukları için iletişim kuramıyorduk Kapıyı zorlayarak içeri girdik. Bütün eşyalarımız hurdaya dönmüştü, etrafta kan lekeleri vardı. Koşarak odaya gittim , annem ... kanlar içinde yerde yatıyordu. Gözyaşlarım,güzel sarı saçlarının içinde kayboluyordu. Gözleri açıktı, mavi gözlerini parmaklarımla usulca kapattım . Ağlıyordum,bağırıyordum,onunla beraber ben de ölüyordum. Birkaç saniye sonra Lila'nın çığlığı geldi. Yanına gittim koşarak. Bu seferde babam salonun ortasında kanlarla duruyordu. Yanında silah vardı. Kendini savunmaya çalışırken öldüğü belliydi . Gözlerim iyi görmemeye başladı ağlamaktan.Kirpiklerim içine girmişti gözlerimin . Artık benim kimsem yoktu.Tek başımaydım.Kumsal da ağlıyordu. Lila kendini tutuyordu, Acar yere bakıyordu dakikalarca sessiz kaldık, sadece benim hıçkırıklarım vardı. Şoku atlattıktan sonra sessizliği ilk bozan Acar oldu . "Çok üzgünüm" , devam ettirdi Lila "Başın sağ olsun". Kumsal konuşamadı sadece elini omzuma koydu.Ayak sesleri geliyordu. Koşarak saklandık. Elinde silah olan siyah kıyafetli adamlar eve girdi. Ailemi onlar öldürdüler bunu yapan onlardı yerimden çıkmaya çalıştım Kumsal beni tuttu bekle der gibi gözlerini büyüttü. Sinirle hırçın çocuklar gibi itiraz ettiğimi belli edecek şekilde kaçmaya çalıştım bu sefer beni daha sıkı tuttu , bağıracağımı anladı ve elini ağzıma götürdü sesimi kesmek istiyerek . Gözyaşlarım eline kadar uzandı , o da istemiyordu böyle olmasını. Adamlar dikkatlice bakındıktan sonra gittiler ama bizi göremediler. Kumsal beni azarlarcasına "Onlarla savaşacak durumda değiliz yapacak bir şeyimiz yok . Şimdi sadece nedenini anlamalıyız saat çok geç oldu uyumaya çalışalım sonra öğreniriz." Lila devam etti "Burada uyuyamayız sessizce kaçalım benim evime gidebiliriz orası güvenli."
Acar itiraz etti
" Evin toprağın altında değilse güvende değiliz. İlk defa Elementler Okulu haklı çıktı biz orada güvendeydik. Ama bu iyi mi değil mi bilmiyorum."
Lila da soğukkanlı bir tavırla "Belki evim toprağın altındadır."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elementler Okulu
FantasyEmel ve Yiğit yıllar önce birbirlerine aşık oldular. Emel'in elementi ateşti ve kendi kabilesinden birine aşık olabilirdi. Gittiği okulda bir ÖZEL'e aşık oldu ve özeller her elementi bükebilirlerdi.Yiğit , Emel'i gördüğü anda ona vuruldu.Yasak olm...