S.D 4

3.2K 169 42
                                    


Medyadaki : Ayaz


Olamaz dimi ayaz olamaz daha ben onlara doymamışken olamaz. Ayaz ne olur yok de seni kandırmışlar de. Ayaz yaşayam ben olamaz. Ne oldu merak ediyorsunuz değil mi? Annem ve babam öldürülmüş. Daha ben onlara onları ne kadar çok sevdiğimi söylememişken onlar beni bırakıp gittiler. Artık hayatım tamamen boktan bir hayata çevrildi bile. Yarın annem ve babamın cenazesi var. Vr ayaz beni birazdan eve bırakacak akşamaadoğruda evde tek kalmamam için yanıma gelecek. Arabada giderken ağzımı bıçak açmıyodu. Evin önüne geldiğimizde kapımı açıp dışarı çıktım. Ayazda çıktı tam ben giderken beni kendine çekip sarıldı sanki beni bırakmıcakmış gibi sanki hiç yanımdan ayrılmayacakmış gibi .
Evin kapısını açıp girdim içeri ve doğruca annemlerin yatak odasına gittim. Odadaki gizli bölmenin şifresini girip içindeki mektubu çıkardım annem her zaman söylerdi bize bişey olduğunda oraya bak diye. Mektubu açtım okurkende hıçkırıklara boğuluyordum ama anlamıyorum neler dönüyordu.

Sevgili kızım;
Biliyorum ben ve baban sevgimizi hiç sana belli etmedik. Ama öyle olması gerekiyordu. Kızım sakın ama sakın kimseye güvenme. Bizim seni sevmediğimizi düşünüyosun ama öyle değil etrafında nerede olursan ol sürekli 7 tane koruma hep yanındaydı her saniye ne yaptığından haberimiz vardı. Ondan dolayı seni kısıtlamıyorduk. Hayatım kendine dikkat et. Belirli zamanlarda bizim tanıdığımız ama senin tanımadığın biri tarafından sana mektuplar gelecek. Bu hayatta güveneceğin belirli kişiler olacak. Çocukluk arkadaşına güvendiğinde ne olduğunu gördün. Daha şaşıracağın çok olaylar karşına çıkacak lütfen kendine dikkat et ve kimseye güvenme.

Not: Alacağın intikamların iyi bir şekilde yürümesini istiyorsan her şeyi en ince ayrıntısına kadar incelemelisin.
Annen



Biliyorum annem bana burda bir şeyler anlatmak istemiş ve alacağım intikamdanda demekki hayatımda bir çok yanlış var ve bunları düzeltmek bana düşer...
















Sadist şekerlerim votelemeyi ve yorum yapmayı unutmayın.. OYUN DAHA YENİ BAŞLIYOR...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SADİST KIZ   (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin