yaz

244 8 5
                                    

yazin annem ve babamin zoruyla gittigim yaz okulundan haftasonu oldugu icin donmustum ama hic guzel degildi maalesef annem ve babam bana sormadan oraya uc bin tele verdigi icin gitmek zorundaydim.pazar gunu olmustu ve ben yikanan kiyafetlerimi de valize koyarak gitmek icin hazirlandim fakat annemin yuzu asik bir sekilde gelisi ile cumleye baslamasi bir oldu .muradina er yaz okulu bir hafta ertelenmis dedi ben bu laf uzerine havalara ucacaktim .annemin yanagindan optum ustumu zaten giymistim telefonumu ve cantami alarak kosar bir sekilde evden ciktim .maalesef deniz kiyisina gidecek otobusu kacirmistim yarim saat sonra yine gelecekti.oturdum ve otobusu beklemeye basladim .bir haftadir konustugum bir kiz vardi yaz okuluna kayitli oldugum icin kurumun dayfasina kayitliydim ordan kizlarla konusulabiliyordu.ordan konusmaya basladigim kizda benim gibiydi onun tanidigi bir kiz daha varmis oda benim ve diger kiz gibi yaz okulunu hic sevmiyormus onlarla bulusmak icin gun ariyorduk bu gun en uygun gundu . hemen siteye girerek kiza mesaj attim .diger kiza da soyle yarim saat sonra deniz kiyisinda bulusalim . mesaji attiktan 5dakika sonra mesaj geldi tamamdir bulusuyoruz o kizada mesaji attim yazmis.tamam yazdim otobus geldi hemen otobuse atladim ve en one oturdum yanimda da bir dede vardi ve surekli horluyordu . neyse sonunda otobusten indim .bir banka oturdum 2dakika sonra 2kiz kol kol girmis etrafa bakiniyorlardi ben kizlardan birini profilinde oldugu fotograftan tanidim .heyy buse beyza burdayim gelin dedim ikiside kosarak yanima geldi ve banka oturdular benim ilk basta tanidigim beyza idi beyza beni busede bizim gibi diyerek tanistirmisti konusmayi ben actim ne guzel oldu degil mi kizlar yaz okulu bir hafta yokmus. buse evet ya haberi duyunca uctum beyza bende uctum ama buraya gelmek icin anneme yalanlar ata ata geldim dedi . gulustuk buse zengin bir kizmis yani zenginlermis annesi yanina 200tl vermis yaz okulu icin okulda iptal olunca annesi parayi geri istememis bugun guzelce egleniriz bende 200tl var dedi bendede harcliklarimdan harcarim diye ayirdigim 50tl vardi .paralari birlestirdik beyzadada ancak 30tl varmis onuda koyduk buse bagirarak bugun cok eglenicez dedicsize bir surprizim var sizi harika biryere goturucem dedi bir otobuse atladik.

Yaz OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin