2. rész

221 10 2
                                    

Miután haza értem az iskolából fel mentem a szobamba és elkezdtem olvasni Clive Barkertől a Vérkönyvek című könyvét. 50 oldal olvasás után le raktam a könyvet és elmentem kajálni. Anyu nem sokára haza ér. El is felejtettem mondani, hogy édesanyám áldott állapotban van a feltesómmal , aki mellesleg fiú lesz. 3 lány után végre lesz egy fiú is. Aminek termeszetesen örülünk. És igen, van még két lány tesóm is. Egy húgom Jade, és egy nővérem Amy. Jade 10 éves, olyan beszólásai vannak hogy hűha. Amy 20 éves, fotózásokra szokott menni, pincér ként is dolgozik és régebben recepciós is volt.
-Szia anya!-köszöntem anyumnak a telefonba.
-Szia! Főzől ma vacsit?-kérdezte.
-Persze miért is ne.-válaszoltam.
-És mit főzzek?
-Csinalhatnál rakott spagettit.-válaszolt
-Okés. Akkor majd gyere. Szeretlek.-köszöntem el tőle.
-Szia!-köszönt el ő is.
Na akkor a vacsi meg is van. Meg nézem, hogy van e itthon minden az ételhez. Szerencsére minden van a kajához úgy, hogy neki is állok. Fel rakom a vizet forrni a tésztának, addig fel csíkozom a felvágottat és serpenyőben meg pirítom. Fel forrt a víz bele rakok 2. csomag spagettit és megvárom még meg fől. Kész a tészta le is szűrőm hideg vízzel lehűtöm és be olajozom, hogy ne ragadjon össze. Előveszek egy műanyag tálat és bele burítom a tésztát és a meg pirított felvágottat. Tojás, tejfölt, sót és borst adok hozzá össze keverem és tepsibe bele öntöm. Tejfölt teszek a tetejére és meg szórom sajttal. Be teszem a sütőbe 180 fokra. Miután készen van bent hagyom a sütőben. Hallom, hogy kattan a zár, biztos anya jött haza.
-Hm mi csoda illatok.-jön be a konyhába.
-Neked is szia anya.-köszönök neki
-Szia kincsem.-köszönt végre.
-Meg hívtam vacsorára az új szomszédot fél nyolcra jönnek.-mondta mintha valami egyszerű dolgot közölt volna.
-És ezt csak most mondod anya?-kérdeztem tőle és rá néztem az órára ami pontosan hét órát mutatott.
-Nyugi szívem, menj fel készülődj el, hívd fel a nővéredet és mond meg neki, hogy jöjjön át. Én addig meg térítek.
-Köszi anya, sietek!-adtam neki egy gyors puszit.
Fel szaladtam a szobámba elővettem tiszta fehérneműt, egy fehér egybe részes ruhát és egy fehér magas sarkút. Be szaladtam a fürdőszobába gyorsan le zuhanyoztam, kiszálltam a kabinból meg törölköztem fel vettem a ki készített fehérneműt és a ruhát a ruha alá fel vettem egy nylon harisnyát. A barna hajamat ki fésültem és hagytam had omoljon a vállamra sminkkel most nem vacakoltam. Miután kész lettem, felhívtam a nővéremet.
-Szia Amy!-köszöntem bele a telefonba.
-Szia Hugi! Na mizu?-kérdezte.
-Anya azt mondta, hogy gyertek át, mert át hívta az új szomszédot vacsorázni. Még van 20 percetek ide érni.-mondtam
-Kösz, hogy most szólsz. 20 perc alatt kész sem leszek.-mondta.
-De kész leszel, hiszen ügyes vagy. Vagy gyertek át most és itt el készülsz.-érveltem.
-Hm.. na jó akkor most át megyünk.
-Szupi! Akkor siessetek! Szia!-köszöntem el.
-Szia.

ChefWhere stories live. Discover now