5.rész

148 13 4
                                    

Jessica
Reggel 6 órakor keltem. Ki másztam az ágyamból, be trappoltam a fürdőszobába levettem a pizsimet és a fehérneműmet. Meg engedtem a csapot majd be álltam a zuhany alá. Hagytam, hogy a víz cseppek áztassák testem, mikor meguntam be kentem magam a kedvenc tusfürdömmel majd le mostam magam. Ki szálltam a zuhany alól magamra tekertem egy törölközőt, majd fogat mostam. Vissza mentem a szobámba, kerestem magamnak tiszta fehérneműt és a mai ruhámat. Egy fekete "pop-os" pólóra és egy fekete szakadt farmerre esett a választásom. A hajamat ki fésültem majd felraktam copfba. Lementem a konyhába, készíttetem magamnak egy tükör tojásos szendvicset és főztem kávét. Miután befejeztem a reggelizést, vissza mentem a szobámba be pakoltam a táskámba. Felvettem a fekete alapon fehér pöttyös adidasomat. Le mentem, felkaptam a fekete bőrzsekimet, a kulcsomat és a pénztárcámat. Ki léptem az ajtón majd el indultam a suli felé. Füllhalgatóval a fülemben ballagtam a suli felé, amiben Linkin Parktól a "Waiting for the end" szólt.
Nem sokára meg is érkeztem a suliba Milly a suli előtt állt, oda mentem hozzá.
-Szia.-köszöntem neki.
-Szia.-ölelt meg.
Be mentünk a terembe kerestünk hátul egy helyet és leültünk egymás mellé. Figyeltük, ahogy a többiek is be szállingóznak a terembe. Vannak furcsa emberek, de a furcsa emberektől lesz teljes a világ. (Szerk.:saját idézet) Volt egy srác, szőke haj, kék szemek, abba a sorba ült le ahol mi ültünk, pontosabban Milly mellé. Lassan megtelt az osztály be is csengettek. Be jött a tanár.
-Sziasztok gyerekek! Mr. Crush vagyok és én fogom nektek tartani a történelmet. Kérlek titeket mutatkozzatok be.-kezdte el a tanár úr.
-Christian Hald vagyok.-mutatkozott be a fekete hajú, sötét szemű srác.
Következett a mellete ülő.
-Oliver Dubst vagyok.-mondta a szőkés barna hajú, kék szemű.
-Patrick Lavely.-mondta meg névet a szintén szőkés barna hajú, kék szemű srác.
-Dave Remington.-mutatkozott be a barna hajú zöld szemű.
-Truman Heist.-mutatkozott be a szőke hajú, kék szemű.
-Honor Hegendahl.-mondta alig hallhatóan a pápa szemes.
-River Jones.-mutatkozott be szőke hajú, kék szemű lány.
-Alec Gotfield.-mutatkozott be a barna hajú, barna szemű srác.
-Gas Holt.-mutatkozott be a duci kék szemű srác.
-Alex Hert.-mutatkozott be a mellette ülő srác.
-Billy Geal.-mutatkozott be a fekete hajú, zöld szemű.
-Joe Dustings.-mutatkozott be a szőke hajú.
-Devin Hayes.-mutatkozott be a szőke hajú, kék szemű.
És én következtem.
-Jessica Howard vagyok.-mutatkoztam be.
-Milly Summer vagyok.-mutatkozott be Mills.
-James Black vagyok.-mutatkozott be a szőke hajú, kék szemű srác.
-Adam Ross vagyok.-mutatkozott be a barna hajú, kék szemű
-Dan Got.-mutatkozott be a fekete hajú srác.
-Daniel Mort.-mutatkozott be a mögöttem ülő.
-Will Baldwin-mutatkozott be a fekete hajú, barna szemű.
-Tate Holl vagyok.-mutatkozott be világos barna hajú, srác
-Liliya Heart.-mutatkozott be a szőke hajú, kék szemű lány.
-Emma White.-mutatkozott be a fekete hajú.
-Bella Jensen vagyok.-mutatkozott be a barna hajú.
-Ella Moore.-mutatkozott be az utolsó diák.
A lányokkal jól kijövök és a fiúk nagy részével is.
És belépett a terembe Ő..

ChefWhere stories live. Discover now