Szeptember 1-je van. Mint azt mindenki tudja ma kezdődik a suli, vagyis hivatalosan is vége van a nyárnak. Korán felkeltem, hogy mindennel el készüljek, ugyanis hajlamos vagyok minden honnan el késni. Be szaladtam a fürdőbe, gyorsan letusoltam és fogat mostam. Miután végeztem eme tevékenységgel, meg fésülködtem, raktam fel magamra egy kis sminket, majd fel öltöztem. Lementem a konyhába reggelizni, ami általában szendvics kaptam mellé egy csésze gőzölgő kávét. Miután befejeztem az evést elindultam gyalog a suliba ami nincs messze. Az ünnepség 8-kor kezdődik, de már 7.45-re ott kell lennünk. Az aulában gyülekeztek a diákok, sok a diák kevés a hely. De ahogy mondják, sok hülye kis helyen is el fér. Kerestem az osztályom, ami az 1/9.G nevet viseli. Meg is találtam az osztályomat, oda mentem köszöntem az ofőnek majd a többieknek is. Mindenki kedves és a maga módján normális. Az összes lánnyal jól kijövök, szóval nincs osztályon belüli anarchia, aminek borzasztóan örülök. Az egyik lánnyal össze is barátkoztam, nem mintha a többivel nem, csak vele többet beszélgetek. A neve Milly. Kék szemei és derekáig erő barna haja keretezik szép arcát. Azt is elmondta, hogy a pajzsmirigye nem működik jól és azért egy kicsit molettebb, a többiekről még nem tudok sok mindent, de majd idővel. Elkezdődött az évnyitó. Először verset mondtak, majd at adtak egy díjat, az egyik tanulónak és a végén a diri mondott beszédet. Miután vége lett fel mentünk a termünkbe, ott meg az ofő magyarázott.
-Boldog új évet, hölgyeim és uraim!-beszélt az ofő.
Elmondta az óra rendünket, a házi rendet. Es utalja ha órán valaki telefonozik. Azt is tudatta velünk, hogy nyáron ki kell mennünk gyakorlatozni, 140 órát kell majd le dolgoznunk. Miután vége lett az órának mehettünk haza. Fül hallgatóval a fülemben indultam haza felé. Egy park mellett mentem el, amikor meghallottam pár hangos nevetést. Oda pillantottam és meg láttam Őt. Válláig erő göndör haja és zöld szeme volt, fekete nadrágot hozzá illő fehér pólót és szürke szövet kabátot viselt. Lábán barna wesco csizmát viselt.Eddig meg semmi érdekes nem volt a részben. Próbálom minnel előbb hozni a részeket és próbálok minnel több izgalmas részt alkotni.