T o l v

3K 66 4
                                    

Jag vaknade med ett ryck eftersom att någon drog mig i fötterna ner från sängen och bar mig senare i sin famn. Personen hade tagit mig i röven så att jag hoppade till lite. Jag fattade att jag bara var i bara i en vit T-shirt och under så hade jag såklart mina underkläder.

Jag gnuggade ögonen för att jag var ju allt nyvaken och då såg jag Ethan.
Vart han skulle ta vägen, visste jag inte?
Jag såg sedan att han släppte ner mig i köket.
Han hade gjort frukost åt mig?

Jag satte mig ner på stolen och började göra en macka med ost och skinka och så hällde jag i juice i mitt glas.
Medans jag tog en tugga av min macka så tänkte jag efter lite.

"Kan du va snäll och berätta om vad som hände igår?"

Man såg hur han tvekade lite men försökte att komma på ett sätt att säga det.
"Asså... Jag vet inte riktigt vad som hände med mig?"
"Du var väll inte avundsjuk när du såg en annan kille dansa med mig?"
Jag såg hur han drog sig i håret.
Han tänkte inte svara på den frågan.

Jag skulle gå och lämna disken och när jag vände var Ethan där och skulle göra samma sak. Jag stannade upp för att inte krocka in i honom.. Igen.
Vi bara stod där mot disken bredvid varandra.
Vi bara väntade tills någon skulle säga något. Just då när jag skulle vända mitt ansikte mot honom och säga något så kysste han mig.
Jag besvarade kyssen den här gången. Jag såg att han gav ett leende men fortsatte att kyssa mig.
Jag visste att det var fel, eftersom han försökte få mig att gilla honom så han kan sedan krossa mitt hjärta som alla andra tjejer.
Så jag la min hand på hans bröst och flyttade mig ifrån honom.
"Jag ska nog gå hem nu.." Svarade jag oroligt.

Han tittade på mig besviket innan jag gick upp till hans rum bytte om till mina kläder och hoppade över till mitt eget rum.

Jag hade glömt bort mina skor så jag gick över till hans rum igen och gick ner till hallen.
Han såg mig komma ner från trappan.
Han kollade förvånat på mig.
Jag vände blicken tillbaka till hallen för att leta efter mina skor.
Jag tog sedan mina beiga skor och fortsatte vidare till mitt rum.

Eftersom att jag inte ville att mamma skulle känna lukten av alkohol så hoppade jag snabbt in i duschen och tvättade av mig. Jag använde mig av schampo och balsam.

Efter en stund hoppade jag ut från duschen.
Den kalla luften nuddade min varma hud. Jag frös genast så jag satte en handduk runt min kropp.

~ Måndag ~
Det var morgon och jag var i min WIC för att leta efter några kläder. De kläder jag valde var ett grå linne med ett par svara jeans byxor. (Se bilden👆🏽).

Jag lockade sedan mitt hår, men inte för lockigt. (Ja ni ser ju hur håret ser ut på bilden).
Jag satte mig sedan ner vid sminkbordet och använde mig av foundation, mascara, eyeliner med en vinge och nude läppstift.

Jag gick ner till köket och tog flingor och mjölk och började äta av det. Efter 5 minuter hade Jason kommit ner. Det brukar alltid vara han som är nere i köket först? Aja vem bryr sig.

"Hur går det i skolan?" Frågar jag honom.
"Bra"
"Hittat några killvänner?"
"Mm. Flera." Mumlade han fram.
"Ok"

Vi åt av våra flingor och lämnade dem sedan inne i disken.
Vi gick sedan mot hallen och tog på oss våra skor och tog med våra väskor.

Det plingade på dörren och Jason öppnade.
"Hej, är Kylie här?" Frågade en tjejröst.
"Ja, vänta lite"
"KYILEE?!" Skrek Jason ut.
"Du behöver inte skrika, jag är här" sa jag med en irriterad röst och han himlade med ögonen.
"Hej Kim" sa jag medan jag kramade henne och hon kramade tillbaks.
"Hej" svarade hon tillbaks.
"Ehm.. Vill du ha följe till skolan med mig?" Frågade hon.

"Det går inte jag blir skjutsad av Jason till skolan med hans bil, men inte ska jag lämna dig kvar du kan ju följa med! Svarade jag glatt åt henne och fick snabbt ett leende på läpparna.

Vi skulle just gå ut allihopa till bilen. Just när vi gick ut så hade även Ethan gått ut till sin bil. Jag stirrade åt hans håll och han såg det. Han blinkade sedan med ena ögat åt mig och jag himlade med ögonen.
Men jag hoppade sedan in i framsätet i Jasons bil och så gjorde alla andra.

Vi närmade skolan och jag och Kim hoppade ut från bilen medan Jason parkerade den. Vi fortsatte oss mot ingången och sedan mot våra skåp.

Idag så skulle vi att ha bad. Så vi fortsatte oss mot omklädningsrummet. I denna skolan hade de ett eget badhus.
När vi var i omklädningsrummet så var det flera tjejer i min klass som redan höll på att ta på sig och så skulle Kim och jag också göra.
Jag hade ett par svarta bikinis från
Victoria Secret's. Jag tog även bort all smink kanske inte foundation för det pallade jag inte med.

Men innan jag gick ut från omklädningsrummet och vidare till bassängen så virade jag runt min handduk runt kroppen.
Nästan alla tjejer gick ut tillsammans men jag gick med Kim.

Jag såg att Ethan redan var och väntade med sina kompisar på bänken. Vi gjorde samma sak och väntade på att läraren skulle börja prata.

"Okejj elever, idag ska ni simma 10 längder. Alltså 5 neråt och 5 tillbaks. Håll koll på räkningen och när ni är klara så kan ni helt enkelt göra vad ni vill." Svarade simläraren.
"Jo, en grej till! Killarna simmar på en sida och tjejerna på den andra." Svarade läraren snabbt.

Ingen av tjejerna ville börja så jag tog snabbt av mig min handduk och började dyka i vattnet
Ethan dök i på samma gång som mig. Han ville tydligen vänta på mig, vad vet jag?

Jag simmade och simmade med tjejerna bakom mig. Jag var först klar. De andra var helt långt efter. Sedan såg jag att Ethan också var klar. Nu fick vi iallafall göra vad vi ville så jag flyttade mig till den tomma sidan så att jag inte störde de andra.
Jag simmade under vattnet och kände sedan att någon drog till i min fot och förde mig närmare personen.

Jag gick snabbt upp till ytan för att ta ett djupt andetag och sedan vända mig om för att slå till personen som drog i mig.

När jag vände mig om så var Ethan där. Men jag slog fortfarande till han på bröstet men brydde sig inte utan drog mig ner i vattnet igen.

The Stupid NeighborWhere stories live. Discover now