Bölüm1

20 0 0
                                    

1Acı nedir bilir misiniz? Bende yeni ogrendim zaten daha yeni hayata atilmisken kaybettim diger yarimi kalbimin oteki parcasini gittiler ikiside gitti bu ölümlü dunyada kaldim tek basima. Tek yardimcim yanimda olan arkadaslarimdi ama onlarda beni birakirlarsa ölümlü dunya benim icin biter.Evet anladiginiz uzere kaybettim annemle babami daha 15 yasindayken babam ilk once annemi sonra kendini vurdu. Ama bunun suclusu bendim benim sucumdu o gece babamla kavga etmistim ve keske benim babam olmasaydi demistim ve buna babam cok kizmisti gece yarisi kalkip kendini vurcakti ama annem buna karsi cikarken yanlislikla annemi vurdu aonrada bu vicdan azabina dayanamayarak kendini benim odaya girdigimde ikiside yerde ölmüs sekilde yatiyorlardi..

O gunden beri hayata alisamadim. Benim adim Güneş ailem bana gunes gibi parlamam icin bu ismi vermis ama onlar gidince hayatimdan gunesjn onune bulut geldi ve dunya kapkaranlik bir yer oldu. Ama bu zamanlarimda en yakin arkadaslarim yanimda bu benim ayakta durmami sagliyor. Eskiden yetimhanede nasil yasanir diyordum artik anladim ordada hayat oldugunu yasanildigini. Ayni okuluma devam ediyorum ama herkez bana dik dik bakiyor sanki yicem ben onlari ama alistim artik..

Her hafta ailemin yanina gidiyorum onlarla hasret gideriyorum bu bana iyi geliyor hemde cok iyi geliyor. Ailem varklikli oldugu icin ozel lisede okuyordum ama artik bende oteki arkadaslarim gibi devlet lisesine gitmek istiyordum bunun icin yetimhane mudurune soyledim ve benide arkadaslarimin okudugu okula nakil ettirdiler artik düz liseye gidiyordum.

Benim en iyi arkadaskm vardi o okulda adi emir evet ben o cocuga asigim o benim hayata tutunma kaynagim o bu zamanlarimda bana cok yardimci oluyor beni koruyor

Ben ona açılmayı düşünüyorum ama olumlu cevap alırmıyım bilmiyorum. Ama ne olursa olsun ona acılacagım...

*******************

Evet koskoca bir yaz tatili çok kötü iğrenç bir şekilde bitti yeni okulumda ilk günüm bu günüm o yüzden cok heycanlıyım ve bugun emire acılmayı dusunuyorum.Ve işte okuldayız artık bu okul benimde okulum artık ilk önce öğretmenlerle tanısacagım. Her derste her öğretmen bana kendini tanıttı ama hiçbiri ailemle ilgili bişey sormadı ben buna cok sasırdım ve tenefuste en yakın arkadaslarımdan bırıne

-Aysu bu öğretmenlerden hiçbiri neden bana ailemle ilgili bişey sormuolar?

-Ben sen üzülme diye onlarla önceden konustum ve aileyle ilgili seyler sormamalarını istedım

-Tesekkurler aysucum

Aysunun bu davranısı benı cok mutlu ettı. Ama benı dusunmesı benı cok cok mutlu ettı ve istemsizce kendi kendime gülmeye basladım.

Ve işte artık emire açılma vakti geldi hayatıma açmış olduğum bembayaz sayfanın basında emir yazmalı. Ben emirin yanına gitti ve iki dk özel konusabilir miyiz diyerek onu arkadaşlarından ayırdım ve boş bir sınıfa soktum. Emir meraklı gözlerle bana bakarken :

-Noldu günes bir sıkıntımı var?

-Aslında var.

Bu cumlemden sonra bana cok heycanla ve merakla bakmaya basladı

-Emir ben seni seviyorum

Biliyorum cok anı oldu emir bana garip gozlerle bakıyordu ama cevabını vermeden hızla odadan çıkıp gitti.......

Ben Kimim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin