Yetiştirme yurdunda neredeyse 1 hafta olmak üzereydi. Burada ki her kez beni tuhaf bir kız sanıyorlar. Ama ben öyle değilim daha 6 yaşındayım ve buradakilerin hepsi benden büyüktü. Kaç gündür uyuyamıyordum. Çünkü burada horlayan arkadaşlarımız vardı maalesef. Benim yapabileceğim sadece etrafı tellerle çevrili ormana bakmaktı. Çünkü bu uykumu getiren tek şeydi. Biranda çalıların hareket ettiğini gördüm. Yüzümü pencereye yapıştırdım ve dikkatlice baktım. Bu bir insana benziyordu. ama değildi pek iyi göremiyordum. Merakıma yenik düştüm ve yatak haneden çıktım. İyi ki görevli yoktu. Bekçide yoktu zaten. Koşarak bahçeye gittim. Tellerden bir şey göremiyordum ki. Bu sefer dahada yakınlaşıp telden biraz açık olan yerden baktım. Bu bir insan mıydı ki? Hayır bu....... bunun hakkında hiç bir bilgim yok ama sanırım bana bakıyordu. Bana mı bakıyordu ki? bunun yüzü de yoktu ki. Dayanamayıp telin altındaki bir çukurdan geçerek ormana girdim ve ona doğru yürümeye başladım.
ZİNA: Merhaba! Hey acaba beni duyuyor musun? Merhaba! Şey ben Zina.
Bana doğru eğildi ve beni incelermiş gibi bakıyordu. Peki beni göre biliyor muydu? Daha sonra beni kucağına alıp bir eve götürdü. Ev çok güzeldi. tabi ben dışından gördüm acaba içi nasıldı merak etmiştim. İçine de girdik. İçi başkaydı bunun acaba bu evi burada kimse fark etmiyor mu? Salona girdim salon çok büyüktü. Bizim yatak haneden daha büyüktü. Salonda birileri vardı. çok eğleniyorlar gibi gözüküyorlardı. Beni buraya getiren kişi elini çırptı.
Slender man: Evet creepypasta aramızda küçük bir kaçak var. Sanırım uzakta ki yetim henden kaçmış. Onu buraya getirdim. Şimdi biraz küçük kaçakla ilgilenmeye ne dersiniz?
Yanıma beyaz maskeli siyah uzun saçlı bir kız gelerek yanağımı çekerek:
Jane: Ayy!!! Ne tatlı şeysin sen öyle!
Zina: Aaayyy!!! Yanağım acıyor! Aaayyy!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA GÜNLÜĞÜM
HorrorBenim hayalimde canlandırdığım hayali bir creepypasta hikayesi. Küçük bir kızın başından geçen olayın büyüdüğü zaman ki maceralarını anlatıyor......