Zina nın ağzından:
Buradaki herkesle tanıştım. Herkesin ismini de öğrenmiştim. Burayı gerçekten de sevmiştim yetim haneden daha iyi. Burada benimle aynı yaşta bir kız vardı ismi Sally. Onu sevdim iyi bir kıza benziyordu. Onun odasında resim yaptık ve oyun oynadık. Daha sonra yanımıza Jane abla geldi. Daha sonra bizleri salona indirdi ve Ben D. adında biri televizyonun içinden çıkıverdi. İlk başta baya şaşırmıştım ama Sally bunun onun için normal olduğunu söyledi. Ben D. nin elinde oyun konsolu vardı. Bunu ben bir kere babamla oynamıştım. Ama oyun farklıydı. Bu yarış oyunuydu. Sally le birlikte oyun konsolu ile oynadık ben Sally yi 2 kez yenmiştim o da bini sonradan 3 kez yendi. günüm baya eğlenceli geçmişti. Ama baya uykum gelmişti. Yanıma beni buraya getiren yüzü beyaz biri geldi ona Slendy diyorlarmış. Bana Sally nin odasında yatabileceğimi söyledi. Sally le ben buna çok sevindik ve benim yatmam için bana yer yatağı hazırladı. Sally nın oyuncaklarından biri benim çok hoşuma gitmişti. Sally onu bana vardi. Buna çok sevindim ve ona sarıldım. Sonrada uyuduk.
Uyandığımda yetimhanede olduğumu gördüm ve bunların hepsinin bir rüya olduğunu anladım. Ama bir dakika bu Sally nin oyuncağı ve benim yatağımdaydı. Demek ki rüya değildi gerçekti. Yanımda oyuncağımı da almıştım. biraz geç uyandığım için kahvaltıyı kaçırmıştım bende kahvaltı yapmak için yemek haneye indim.
Kahvaltımı yaptıktan sonra yatak haneye çıktım ve ve resim malzemelerimi aldım ve resim yapmaya başladım. Sally nın , Slendy nin, Jane, Ben D. nin ve hatta Clockwork ünde resmini yaptım. baya uzun sürdü ama en sonunda bitirmiştim. Bunu hemen panoya astım ve bahçeye çıktım. Bu gecede Slendy i görmek istiyordum. Çok heyecanlıydım. Yine o eve gitmek istiyordum. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA GÜNLÜĞÜM
KorkuBenim hayalimde canlandırdığım hayali bir creepypasta hikayesi. Küçük bir kızın başından geçen olayın büyüdüğü zaman ki maceralarını anlatıyor......