TATLI ÇOCUK

61 5 1
                                    

İstambul'daki ilk günüm...Hayatıma yeni bir başlangıç yapacağımı düşünerek sürmüstü yolculuğum. Şimdi kendime küçük, uygun fiyata bir yer bulmam gerekiyor. Bir süreliğine pavyonda kalmaya karar verdim. İstambul sokaklarinda dolanırken ufak bir bina fark ettim. Boş bir odalari varmis , anahtari alarak odama doğru yavaş adımlarla ilerliyodum hafif rutubet kokuları geliyordu. Odanın kapısını açtim duvarlar kirliydi , kenarda küçük bir yatak yanindada koltuk vardi. Çantamı koltuğun üstüne koydum ufak adımlarla yürüyerek etrafıma bakıyodum.

Çok yorgundum yatağa yatıp tuşları sıkıca bastırdığım telefonumdan hüzünlü bir şarkı açtim ve hayallerimin gerçekleşmesi için çabalamam gerektiğini düşündüm.
Okula gitme vakti gelmisti bavulumu açip içinden özel günler için sakladığım tişörtümü ve siyah pantolonumu giydim saçlarima hic elemeden evden ciktim.
Okulu bulmakta baya zorlandim. Karsımda cok guzel bir okul duruyordu. Okulun bahçesinde birsürü oğrenci vardı onlar gibi değildim.

Yavaş adımlarla okulun kapisina doğru yürüdüm dışı kadar içide çok güzeldi.
Karsımdaki çocuğun bana baktığını fark etim. Gök mavisi gözleri ve yüzündeki hafif gülümsemesiyle kafamı çevirdim hemen. Müdürün yanına gidip bazı işlerimi haletmem gerekiyodu ama bir türlü bulamadim. Yine o tatlı çocuk yanima geldi "ne arıyosun tatlı kız " diyerek gülümsedi. Donup kalmıştım gözleri cök güzeldi bir anda göz kırptı irkilmeme sebep olmuştu. Kısık bir sesle müdürün odasını arıyorum dedim. Hala o güzel gözleriyle bana bakıyodu "istersen götüriyim" dedi bnde kafamı salayarak onayladım...

Bir iki dk. yürüdükten sonra müdür yazılı tabelayı fark ettim ve daha ismini bilmediğim bu tatlı çocuğa dönerek
-Teşekür ederim ııııı
+Doğu
-Kayla
+Tanıştığıma memnun oldum kayla
- Bende , neyse benim şimdi müdürün yanına gitmem gerek.

Müdürün kapısını çalarak içeri girdim.

Arkaşlar yorumlarınız benim için çok önemli... ⭐ dokunmayı unutmayın

SONSUZ MUTLULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin