״אוקיי, אני מבינה שזה בטח חשוב לך אז למה לא?,״ ג׳מה אמרה וחיוך קטן ומתוק התנוסס על שפתיי. ״תודה, חייב לך. אני אקרא לליאם ולראיין ונתכנן את התוכנית,״ אמרתי וג׳מה הנהנה. הלכתי לחדר שלי מתיישב על המיטה מוציא את הטלפון ומחייג לליאם.
אחרי כמה צילצולים ליאם ענה, ״הלו?״. ״ליאם זה הארי, תקשיב תצלצל לראיין ותגיד לו שיבוא אליי וגם אתה. ג׳מה הסכימה. נשב ונתכנן את התוכנית,״ אמרתי. ״אוקיי אני אתארגן ואצלצל אליו. חצי שעה ביי,״ אמר וניתק. ״ביי,״ מילמלתי לחלל הריק של החדר.
חיכיתי בערך חצי שעה עם ג׳מה בסלון כשאכלנו פופקורן וגלידה. תקתוק בדלת נשמע. הנחתי את הקופסת גלידה עם הכפית על השולחן והלכתי לפתוח את הדלת. ״כנסו,״ אמרתי לליאם וראיין והם נכנסנו והתיישבו על הספה. ג׳מה ׳כיבדה׳ אותם בגלידה ופופקורן והתחלנו לחשוב על תוכנית.
״מה התוכנית?,״ ג׳מה שאלה עם פה מלא פופקורן ואני התפוצצתי מצחוק. ״מה?,״ היא שאלה והמשכתי לצחוק עוד כמה שניות. כיחכחתי בגרוני וניסיתי להיות רציני מה שלא הלך לי כלכך. ״אוקי רגע שששש נהייה רציניים,״ אמרתי חסר נשימה מהצחוק. ״איזה סתום,״ ראיין מילמל והפניתי אליו מבט ׳רציני׳.
״אוקיי אני רציני,״ אמרתי וליאם זינק ממקומו. ״יש לי רעיון!,״ אמר. ״דבר,״ ג׳מה אמרה. ״אוקי אז ככה, ג׳מה, את המככבת של התוכנית שלנו,״ ליאם אמר לג׳מה והיא זירזה אותו עם מבטה המתעניין. נו שיידבר, אני גם במתח.
ליאם פתח את פיו ודיבר שוב, ״התוכנית היא כזו. ג׳מה, את הולכת ומציעה ללואי להיות חבר שלך. רוב הסיכויים שהוא יסכים כי מי לא יר--,״, קטעתי אותו, ״תסתום את הפאקינג פה שלך ותמשיך.״. ליאם נבלע בכיסא והמשיך, ״תשחקי את עצמך נחמדה כל הזמן הזה ותנסי להוציא ממנו מידע ונקודות חולשה שנוכל להתנקם בו דרכן. כשנרגיש שיש לנו מספיק מידע נעבור לשלב השני שהוא יחד עם הראשון בתוכנית.
הארי, אתה הולך ונעמד מול לואי. רוב הסיכויים שהוא שוב ילעג לך עם השפוטים שלו וירביץ לך. אם הוא יעשה את זה ורוב הסיכויים שהוא יעשה את זה אתה אומר לו דבר אחד והולך, ׳אם אתה עכשיו נוגע בי, אני יודע את כל הסודות שלך. אני אספר אותם לכולם׳. רוב הסיכויים שלואי יסרב, לא? אם הוא ייסרב אתה תמשיך לעמוד שלך.
שלב שלישי שדרכו יהיה לנו את כל ההוכחות. ג׳מה, את מסכמת כל יום בדפים או במחברת איך עבר עלייך היום ונותנת להארי או לי. שיחות- את עם מקליט שיחות, פגישות- את גם מקליטה ומפרטת איך עבר עלייך ושיחות ווטסאפ או הודעות את מצלמת מסך, מעלה למחשב ומדפיסה.
ראיין, יש לך תפקיד קטן בכל זה אבל דיי מסובך. לכל מקום שג׳מה הולכת עם לואי אתה מתלווה אלייה ובודק ששום דבר שלא אמור לקרות קורה או שהוא לא מסכן אותה. בשיחות טלפון אתה מצטט להם. בהצלחה?,״ ליאם אמר וג׳מה המבועתת הביטה בו. ״הכל טוב ג׳ם?,״ שאלתי והיא אייתה את המילה ׳ארוך׳ וכולנו צחקנו. ״אזז...? יצאנו לתוכנית. ״גו...,״ ליאם ואני אמרנו וראיין צחק עם גלידה.
אנחנו מאוד נשמע אם תפרסמו את הפאנפיק ויותר נשמח אם יעלו כמות ההצבעות וככה הפרקים גם יעלו יותר מהר.
תרגישו חופשי להגיב❤️[הצבעות] - 33
YOU ARE READING
STRONG - Larry Stylinson
Fanfictionהאם הארי ישאר מספיק חזק גם אחרי המסיבה ששנתה את חייו, או אולי ישבר? חייו של הארי לא היו מושלמים אבל הם לא היו גרועים, טוב, לפחות עד היום בו הוזמן למסיבה ששנתה את חייו. לטובה או לרעה? תצטרכו לקרוא כדי לדעת. אזהרות: *תכנים מיניים *שפה גסה *פגיעה עצמית...