3.Bölüm

47 3 4
                                    

Bir adet tatlımı tatlı konuşma yapan Harry Styles mdndnx

Arkamdan gelen ayak sesleriyle ve koluma yapışan el ile durdum.

"Git git beni aldattığın kız seni bekliyor"

"O benim ablam ve Bayan Blair sizi aldatmam için sevgili olmamız gerekirdi"

"Ya biz sevgiliyiz anlamıyomusun neden hatırlamıyosun beni neden sevmiyosun çirkin miyim çok mu safım ne ne yani kusurum ne"

Ağlıyorum ve bu şuan umrumda değil. Sevdiğiniz adamın sizi hatırlamaması kadar kötü bişey olamaz. O kadar berbat hissediyorum ki mahvolmuş gibi. Bir kaç saniye bana baktı sonra;

"Sizin bir kusurunuz yok çokta güzelsiniz devamını yarın hastahanede odamda konuşalım olur mu "

Hafifce başımı salladım ve dudaklarına uzanıp öptüm kısa bir öpücüktü sonra ise bişey demeden evime gittim.

Harry'nin ağzından

Sabah kalktığımda aklımda Bayan Blair vardı. Hafiza kaybı yüzünden beni sevgilisi sanıyordu. Beni en şaşırtan şey ise hakkımda çok fazla şey biliyor oluşuydu. Kahvaltı boyunca ona sevgilisinin Bay Brock olduğunu ve hastalığını nasıl anlatıcağımı düşündüm. Ama o çok masum görünüyor ve bana gerçekten âşık gibi. Ne diyorum ben. Ben bir doktorum o ise bir hasta bu mümkün değil.

***

Yarım saattir odada sessizce oturuyoruz odada yankılanan kahve fincanı sesi dışında bişey yok . En sonunda konuşmaya karar verdim.

"Bana bakın Bayan Blair"

Minik kafasını bana kaldırdı ve gözlerini gözlerime dikti. Gerçekten güzel kahverengi gözleri vardı. Sözlerimi toparlayıp lafa girdim.

"Siz benim hastamsınız başka bişey olamaz aramızda, siz hafıza kaybı geçirdiğiniz için öyle sanıyorsunuz"

"Evet ben senin hastanım Harry sende doktorumsun ama biz aynı zamanda sevgiliyiz lütfen beni hatırladığını söyle"

Yine o masum ağlamaklı sesiyle konuştu. Hastama bunu yapamam dahada ileri gidersem psikolojik yaralar alabilir ve durumu daha kötü olabilir.

"Tamam Blair o zaman seni tanımama yardım et hatırlat kendini"

**** ❤ ****
Uuu bakalim nolucak vote ve yorum unutmayin

PatientHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin