Kore ' ye Gidiş

Sınav sonuçlarım açıklanmıştı babam sonucu ilk görmek istedi hepimizi odadan çıkardı Aişhh çok merak ettim eğer yüksek gelirse okumaya Kore'ye gidicektim her korecanın hayalidir bu tabiki bende Korecanım babam odadan çıkıp yüzüme baktı üzgün gözüküyordu yoksa kötü bir notmu almıştım

Yağmur : Baba kötü bir notmu aldım konuşsana

Babam : Aferin benim zeki kızım okulu 1. Olarak bitirmişsin Kore'ye gidiyorsun

Yağmur : Valla mı ? Kaç puan aldım

Babam : 678 puan aldın kızım git valizini hazırla sana hemen uçak bileti alıcam ne kadar erken gidersen o kadar iyi olur alışırsın oralara dedi ve odaya gitti anneme baktım oda Sevinçten ağlıyordu anneme sarıldım oda bana sarıldı

Annem : Oralar da kendine dikkat et benim güzel kızım

Yağmur : Anne vedalaşırmış gibi konuşma siz gelirsiniz Yanıma ben gelirim Hadi bak sen git bana en Sevdiğim yemekleri yap gitmeden senin ellerinden o güzel yemekleri yemek istiyorum dedim annem tamam diyip mutfağa gitti bende odama geçip valizimi hazırlamaya başladım en cool kıyafetlerimi koydum babamın bana aldığı eteyi koyacak kadar aptal Değilim tamam mı Valizi hazırlayıp yere koydum hemen telefonumu çıkarıp selfi çektim valizle beraber Facebook a girip ben gidiyorum Hayallerimin Peşine inşallah sizde gidersiniz yazıp paylaştım aynısını Instagram , Twitter flan paylaştım Sonra Facebook a girdim tekrar yorumlar gelmiş biri Aişhh kıskandım seni Yazmış hemen yanıtladım Nedemişler Çalışın siZinde olsun yazıp diğer Yorumları okudum senin adına sevindim gibi yazılar vardı sonra telefonu kapattım annem akşam yemeğine çağırıyordu Aşağıya indim ananı bu masa ne yemede yanında yat Sarmalar börekler mantı da var yemeğimizi yiyip oturduk babam bana bira para ve pasaport verdi oralarda dikkatli ol gibi konuşmaları yaptık sonra herkez odalarına Çekildi ben heyecan dan yatamıyordum hemen plan yapmaya başladım Sırasıyla Sm yi ve Jyp yi basıcaktım tabiki böyle bişe yapmicaktım onlara yalvarcaktım oppalarımı görmek için uyuya kalmışım ondan sonrası yok sabah erken Kalktım saat 06.30 da kalkmıştım çünkü uçağım saat 08:00 daydı annemde kalkmıştı kahvaltı hazırlıyordu yardım ettim kahvaltı yapıp evden çıktım Havaalanı'na doğru yola çıktım havaalanı na gelince taksiden indim ve beklemeye başladım kore uçağının kalkacağını duyunca hemen uçağa doğru gittim evet şuan uçaktaydım ve uçak havalanacaktı şanslıyımki Yanımda kimse oturmuyordu hemen Korece şarkı açtım ( Exo : Promise dinliyor ) Ritim tutmayı çok seviyorum bu Yüzden Müzik öğretmenliği okuyacaktım Camdan dışarı baktım Hayallerime kavuşmuştum 12 Yaşında kore fanı olmuştum 12 yaşımdan beri bunu hayal ettim Bulutlara bakıp hayal kurdum hep ve şimdi hayallerimi gerçekleştiriyorum Siz şimdi ben Korece bilmiyorum sanıyorsunuz yanılıyorsunuz ben tam 3 yıl üst üste Korece öğrenme kursuna gittim yani uyuya kalmıştım kalktığımda Kore'ye yeni geliyorduk hostes kemerlerinizi takın diyince taktım hemen uçak inmişti bende indim o sıra da yanımıza özel uçak iniş yapmıştı hemen oraya gittim şansıma bak Exo hemen Yanlarına koştum hemen konuşmaya başladım

Yağmur (Korece Söylüyorlar ama Türkçe yazcam ) : Meraba Exo ben sizin büyük bir hayranınızım Türkiye den buraya kadar geldim hem okumak için hemde sizleri görmek için

Suho : Öylemi küçük bayan çok sevindik dedi
Baekhyun : Istersen seninle öğle yemeği yiyebiliriz sonra da kalacağın yere bırakırız

Yağmur : Tamam diyip 1 dk beklermisiniz diyip valizimi Alıp Yanlarına gittim içeri girince herkez Exo num üstüne aplamaya başladı aişhh bine böyle Exo nun bişey yapmadığını görünce ben bağırdım Aişhh diye herkez bana bakmaya başladı Exo bile bana bakıyordu Fanlara dönüp konuşmaya başladım
Yağmur : Siz nasıl Exo- L siniz onlara zarar veriyorsunuz ya ben Türkiye'den geliyorum hiç bir Exo- L böyle Şeyler yapmıyor hepsinin hayali bir gün Exo ile tanışmak ama siz şanslısınız Exo yanınızda onlar sizin kadar şanslı değiller Exo Türkiye ye gelse bile aileleri konsere göndermezler ya biraz insan olun diye bağırdım Alkışlama sesleri gelince önüme döndüm Exo alkışlıyordular hepsi beni sevinmiştim sonra
Chanyeol : Çok teşekkür ederiz çok iyi bir açıklama yaptın bir ara şu Türkiye deki fanları konuşalım dedi
Ayy çok sevindim birden arabaya binip bi özel VIP Ler için olan lokantaya geldik içeri girdik yemek yemeye başladık sonra Kai bana dönerek
Kai : Bize Türk fanlarımızdan bahsedermisin diye sordu ben de tamam deyip başladım

Yağmur : Türk fanları sizler için taglar başlatıyorlar hep doğum günlerinizde falan sizin o tagları görmeniz için çabalıyorlar Antilerinizle kavga ediyorlar size Gay diyenlere çok kızıyorlar Luhan Tao Kris in gruptan ayrıldıkları için üzülüyorlar Kore'ye gelip Sm yi basmak istiyorlar sizi kaçırmak istiyorlar aslında bakarsanız bunları bende düşünmüştüm dedim hepsi son söylediğim şeyden sonra kahkahalarla gülmeye başladılar sonra

Baekhyun : Ne bizimi kaçıracaktınız dedi
Yağmur : Aslına bakarsanız öyle değil mesela biri gelip sehun U kaçıracak Türkiye ye sizde onu aramaya geleceksiniz diğerleride sizi kaçırcak gibi planlar kuruyorlar dedim hep tekrar Güldü sonra
Xumin : Adın ne senin diye sordu bende
Yağmur : Yağmur Kayaoğlu dedim oda
Xumin : Hağmur Sayaoğlu mu dedi ben gülmeye başladım hepsi bana baktı bende onların dilinde adımı yazdım oda Yağmur KAyaoğlu dedi bende güldüm bana telefon numaralarını verdiler ve beni kendi kaldıkları Hotel'de kalmaya zorladılar tabiki naz yapmayıp gidicem kssksksk bana bi oda vermişlerdi ve Akşama hazırlanmamı söylemişlerdi konserleri vardı ve bana önden bir bilet vermişlerdi Aişhh her. Kızın hayalidir bu Hayallerim gerçekleşiyor yavaş yavaş

Evet ilk bölümdü bu arada yağmur kimle sevgili olsun Exo grubundan ? Kararsız kaldım çingular