♡FOUR♡

271 22 0
                                    

Author's POV

Majlis perpisahan itu diadakan simple sahaja.Hanya staff,CEO dn member (termasuk Rian) shja ada.

CEO:Mingyu,siapa ni?
Mingyu:Ouh..Appa (Dorg panggil CEO appa) Ni kawan baik saya.Dia....erm...

Mingyu sedang berfikir sama ada mendedahkan rahsia Rian atau tidk.

Mingyu:Erm..Dia dulu pernah jdi manager kumpulan INFINITE Sunbae...So,saya ingat dia bleh gantikan Yang manager nim..
Rian:*Haduh...Mingyu ni....Sesuka hati jer kata aku penah jdi manager INFINTE.Mentg mentang lah aku ngn Sunggyu tu sepupu.*
Wonwoo:Rian??Gwenchana??Nape mengelamun?
Rian:Hah?Ouh..Mian..
Wonwoo:Appa nk ckap dgan awak.
Rian:Nae..

CEO:Kamu mmg pandai menguruskan jadual,masak,mengemas ke?
Rian:Ya,CEO...
CEO:Okay..kamu akn jadi manager bru mereka.Kamu juga akan tinggal dengan mereka.Jgan risau,rumah banglo tu ada coordi noona tinggal jgak.Just saya harap awak x jadi mcam....
Rian:Mcam?
CEO:Nevermind...Ouh!Kamu boleh panggil saya appa.Jadi Rian,awak boleh berkenal kenalan dengan mereka.And I tell you,they can be REALLY troublemaker.
Rian:Dont wory appa...I will make sure their schedule,health,happiness well preserved.
CEO:Good.

Rian:Erm...Anyeongaseyo...Nan Kim Rian...Bestfriend of Mingyu..
DK:Wah....Cuteeee...Umur??
Rian:Nineteen.
Seungkwan:Dari mana?
Rian:Erm...Seoul.
Vernon:Hobi?
Rian:Main gitar,baca buku,memasak andd..menyanyi.

Setiap ahli kecuali Mingyu dn Wonwoo menyoal Rian pelbagai soalan sehinggalah Hoshi menanyakan soalan

Hoshi:Hehe...Single,taken,fiance or married?

Apa lagi,menjerit lah mereka.Staff,CEO dan manager nim hanya gelak saja.Tahu perangai Hoshi yang agak gatal.

All except Rian:YAH!!!!!
Joshua:Yah!!Kumanae!!Shes new to us!!Stop your flirting atitude!!
The8:Yes!Aigoo..
SCoups:Tgok!Rian dh blush.
Mingyu n Wonwoo:Stay away from her!
Hoshi:Hehehe...Gurau jerr..Xkanlah Hosh nak amik noona jdi gf.Hosh ska org laen lah
CEO:Yah,ingat janji.Jgan date sampai ulang tahun kelima korang.Appa still ingat janjitu tau.
Hoshi:Alooo..Yelahhh
Jun:Nasibb..
Jeongan:Hatiku....My heart is broken to 399 pieces..Someone call the doctorr(Lagu Overdose EXO)
All:-_-

Rian masih berdiam diri kerana mengenangkan soalan cepu gangsa itu.

Rian:*Taken??Huhuhu....Hati aku ni yang dah taken dgn Wonwoo...CUTE SHARP GUY.Mingyuu..Im in loveeee with your bestfriend*

Manakala hati Mingyu pla menjadi tidak senang.

Mingyu:*Taken ke single?Jgan jgan....MARRIED!!!NOOOOOO(Suara Diva Seungkwan)Eh!Apa aku mengarut ni.Xkan dia dh kawin.X logikkk.So...Taken??ARGH!!!!(Suara high note DK)Mintak mintaklah x...Rian shiiii...Saranghaeeeeee

SKIP>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Tamat majlis itu,mereka berpelukan dengan manager mereka Yang JunHyuk.

Jeongan:Hyunggg...Jaga diri tau
Mingyu:Majayo.Gud luck on your surgery.
Wonwoo:Dae.Hyung,miannae klau kitaorng ada buat slah tau
SCoups:We will always hope that you were healthy.

Semua member memberi ucapan kepada manager mereka.Tiba masa Rian,JunHyuk membawa Rian ketempat lain untk berbincang sedikit.

Junghyuk:Rian,saya nak kamu janji yg kamu akan jaga mereka semua baik baik.
Rian:Nae...Saya janji.
Junghyuk:One more thing,janji dgan saya yang awak takkan buat Mingyu dn Wonwoo bergaduh hanya sebab....
Rian:Sebab??

To Be Continue

Jeng jeng jengggg!!

Heheheh ..Update jgak akhirnya.Mian sbb lama x update.Please jgan buang this ff dri library korang.Mianhaee..Mianhae sbb short update.Mianhae for any typos.

Happy reading!!

<3

Promises[HIATUS]Where stories live. Discover now