Rian bertemu dengan Chorong Dan meminta penjelasan tentang siapa yang mengupahnya untuk memusnahkan persahabatan MinHyu dan Wonwoo.Setelah dipujuk beberapa kali,barulah Chorong memberitahu bahawa yang menyuruhnya berbuat begitu ialah musuh perniagaan ayah Mingyu.Namun,musuh ayah Mingyu sudah meninggal dunia akibat sakit jantung.Chorong pula cuba memulakan kisah baru.Namun,Chorong mengaku bahawa dia masih mengharapkan cinta Wonwoo.Pada masa yang sama,tiba tiba Mingyu tiba di rumah Chorong bersama DK.Mereka membuat keputusan untuk bermalam di rumah Chorong yang terletak dekat dengan pantai.Sesudah Chorong dan DK tidur,Mingyu mengambil kesempatan dengan mengajak Rian untuk lepak di tepi pantai.Mereka berbual kosong dengan kekok sehinggalah Mingyu meluahkan perasaannya.Pada mulanya Rian terdiam namun Rian menerima confession Mingyu dengan meluahkan perasaanya juga.Setelah mereka berdua bersama,ahli SVT Dan Rian kecuali Wonwoo bercadang ingin menyatukan Chorong Dan Wonwoo.Apabila mereka berjaya menyatukan Chorong Dan Wonwoo,Mingyu memeluk pinggang Rian sambil membisikkan I LOVE YOU.
5 tahun kemudian...
Selepas SVT disbanded kerana tamat kontrak,Rian dan Mingyu berkahwin Dan mendapat anak kembar lelaki perempuan bernama MinSu Dan MinRa.Wonwoo Dan Chorong pula mendapat anak lelaki bernama WonHo.Hoshi,Dino,The8 Dan Jun menubuhkan sekolah menari elit bersama pasangan mereka.Woozi,Vernon dan SCoups menjadi composer manakala Joshua,DK,Jeonghan Dan Seungkwan menjadi penyanyi solo.Meskipun berlainan karier,mereka masih rapat antara satu sama plain seperti sebuah keluarga.
Jappp!apA Jadi pada keluarga Rian?Well,Suzy and Baekhyun telah ditangkap kerana pecan amanah di syarikat ayah Baekhyun manakala Tuan Suho Dan Puan Raina sudah berbaik kembali dengan Rian namun memutuskn untuk bermastautin di Ireland bersama keluarga Tuan Suho.
THE END
YOU ARE READING
Promises[HIATUS]
Fiksi PenggemarShin Rian-Mingyu....A..awak cintakan saya?? Kim Mingyu-Mianhae Rian ah.... Jeon Wonwoo-Mingyu,kau ambillah dia.Masa dulu,kau yang mengalah.Kalini,aku pula.