3.Bölüm

310 19 0
                                    

Çünkü o öküzle bana çarpan o öküzle aynı sınıftaydık.Öyle mal mal kendi halinde takılıyodu.Ve en kötüsü koca sınıfta sadece tek kişilik bir sıra vardı.
Dayanamayıp yanına gittim.

A-Ya senin burda ne işin var ya kalk o sıradan ben oturucam.

Allahım insan bir konuşur öyle aval aval yüzüme bakıyodu.

A-Heyyy konuşsana ya sağırmısın yaa öküz sana bişi diyorum pislik!!!

T-ya kızım ne istiyosun benden ya otur ya da çek git şu sınıftan!!!!

A-ya sonunda konuştun ben neden çekip gidiyorum sen git.

Derken hoca geldi ve bi yere oturmam lazımdı.o öküze baktığımda avval aval yüzüme bakıyodu.Allahım offf offc neden her şey beni buluyo ya ya tamam oturucaz mrcburen!!!!!sıraya oturdum.

A-Bak eğer bi yanlışını görürsem öyle bi bağırırım ki o zaman görürsün.

T-üfff kızım amma uzattın ya tamam diyoruz tamam.senin bu tehtidlerine de kulak asmıyorum....

A-pekii.eğer yanlışını görürsem o zaman görürsün eymi yaman bey mi!

Derstte derse dalmışım tam silgimi alıcakkrn ellerimiz birbirine değdi.Ama en tuhaf tarafıda içim ürperdi.çünkü elleri o kaar soğuktuki sanki buza batırmışta çıkarmış gibiydi.o anda göz göze geldik ama ona bişi olmuştu.birden garipsedi ve..

BÖLÜM SONU İYİ OKUMALAR....


♥İMKANSIZ AŞK♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin