Tanıtım

757 23 7
                                    

Aylin(Demet Özdemir):20 yaşında.Güzel alımlı zeki bir kız.Tek kötü huyu sinirlendiğinde onu kimsenin tutamaması.Sevdiği insan için herşeyi yapabilecek cesur bir kız.Hiç beklemediği bir anda gizli sırlarla dolu Tilkiye aşık olacaktır. Tilki ile aynı okul ve sınıftadırlar.

Mert(Tilki)(Ekin Koç):20 yaşında.yakışıklı serseri ukala cool bir çocuk.Hiçbir arkadaşı yok.kendi halinde.Vampir olduğu için herkesten uzak.O da hiç beklemediği bir anda ayline aşık olacaktır.

Savaş(Berk Cankat):20 yaşında.Tilkinin hiç benzemeyen ikizi.Pek anlaşamazlar.O da Aylinin en yakın arkadaşı  Melteme aşık olacaktır.kardeşi gibi vampirdir.

Esra ve mehmet:savaş ile tilkinin anne ve babası.onlarda vampirlerdir.

Çağla(Dila Danışman):20 yaşında.Çok pis huylu,kendini beğenen ve ukala bir kız.Tilkiye ölümüne aşık bir kız.

Meltem(İpek Bağrıaçık):19 yaşında.İyi niyetli bir kız.Aylinin en yakın arkadaşı.Savaşa aşık.

Can(Yusuf Çim):20 yaşında.güçlü yakışıklı bir çocuk.Tilkilerin vampir can düşmaları.Ayline aşık olacaktır.ve tilkiyle aylin için çok savaşacaklardır.

Yeşim ve teoman:canın anne ve babası.esra ve mehmet ailelerine karşı ezeli düşmanlar.

Selin(selin şekerci):canın kardeşi.vampir.kötülük için yapamayacağı şey yok.

ARKADAŞLAR BUNLAR OYUNCULARIMIZ.İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ.


♥İMKANSIZ AŞK♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin