Centilmen (!) Çocuk

134 8 0
                                    

Bir yaz tatili daha sıkıntıyla geçiyor. Yapıcak hiç birşey yok ...

Babam her yaz tatili olduğu gibi yurtdışına gitti . Annem de bu sefer çok büyüdüğümü ve artık yalnız kalabileceğimi bahane ederek babamla gitti.

Yani onlar şimdi bilmedikleri yerlere gidip alışveriş yapıp eğlenirken, ben ise bugün en az 15 kere baktığım boş buzdolabına bir kez daha göz atıyorum..
Karnım gurulduyorrrr!

Markete gidip birşeyler almam gerekiyor. Tek başıma gitmek istemediğim için telefon rehberimdeki arkadaşlarıma göz atıyorum ( birini çağırıp onunla gidebilmek için ) A'dan Z'ye doğru ilerliyorummm.

-Aleyna *Amerika'da*
-Aslı *Yaz okulunda * ıyyyy
-Belinay * Akrablarını ziyarete gitti *
-Ceylan *Ailesiyle bulabildiği bütün yarışmalara katılıyor *
-Deniz * O evde bilgisayarı ile yaşamakta ve mutlu -_- *
- Zeynep * bi dakka , ben Zeynep diye biri tanımıyorum ki? * (SİL)

Cidden rehberimde başka kimse yok mu? Aleyna, Aslı, Belinay, Ceylan, Deniz...
Başka kimse yok?! Ahh ,Sanırım biraz arkadaş edinmem gerekiyor. T-T

Ah şimdi aklıma geldi de kendimi tanıtıyim. Ben Buse, Henüz 17 yaşındayım
- yani anneme göre "gençliğimin baharındayım" - Ama bence ergenlik dönemindeyim. Neysee..

Gidecek hiç arkadaşım olmadığından ve Komşu Fikriye teyze ile markete gidemiyeceğimden dolayı tek başıma gitmek zorundayım.
Aslında çok üşeniyorum. Ama nerdeyse 1 haftadır evden çıkmadığım ve evdeki oksijenin tükenmek üzere olduğunu düşündüğüm için üstümü giyinip evden çıktım.

Evden çıkıp dışarıdaki temiz (!) havayı içime çektim. Aslında 2 sokak ötedeki küçük bakkala gidip 2 püskevit alıp çıkabilirim.

Ama biraz etrafta gezmek ve 1 hafta içinde nelerin değişebilmiş (!) olduğuna göz atmak için çarşıdaki büyük süper marketlerden birine gidicem.
Otobüse bindim, kent kartımı basmamla "Bakiyeniz yetersizdir" sesini duymam bir oldu.
Ama neyse ki bir centilmen öne çıkıp " Ben basarım isterseniz? " dedi.
*İsterseniz de ne demek ? Istemiyorum tabiki ,ihtiyacım var. *

Bende tabi nezaket gereği "Yok, yok bende bozuk var " felan dedim.
*Tabi onun yinede basacağını bildiğim için *
Ama o centilmenlikten yoksun genç ise ne dedi? " Tamam o zaman siz ödeyin ." deyip, arkadaki yerine geçti !?
* BEN BU ÖKÜZE Mİ CENTILMEN DEDIM !? *

O centilmen (!) hiç birşey yapmadığı için, cebimdeki bütün 5 ve 10 kuruşları çıkarıp saymaya başladım . E tabi bunlardan 2 lira çıkarana kadaaaar, incegim durağı kaçırdım!
Neyse ki çok ilerlere gitmemiş , ama indiğim yerden çarşıya kadar neredeyse 563 adım attım! Ve hepsi de o centilmen (!) çocuk yüzünden!

Evet arkadaşlar bu bölüm başlangıç bölümüydu yani hikaye ile pek bi alakası yok. Hikaye 2. Bölümde başlayacak. Umarım severek okursunuz :)

Katkısız MalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin