Çocuk Nerde??

97 8 6
                                    

Otobüsten indim , evimin kapısının önüne geldim ve çantamda anahtarı aramaya başladım. Bu sinir bozucu şeyler hep benim başıma geliyor -.-

Anahtarı bulup kapıyı açtım ve evdeki cips kokusunu içime çektim. Poşetleri buz dolabının önüne bırakıp odama çıktım. Ve üstümü değiştirdim. Her zaman giydiğim ayıcıklı pijamalarımı giydim.
Evet aslında uzun pijamalardı , ama yazın çok sıcak olduğu için kollarını ve bacaklarını kestim. Çok yetenekliyimdir . :d

Neyse , ben giyindim. Ve koşarak televizyonun önündeki koltuğa zıpladım, hopladım, bi şekile girdim işte. Ve kumandayı elime alıp kanallara bakmaya başladım.

İlk kanalda Esra Erol vardı, 2.sinde Zuhal Topal'la bişey bişey vardı, 3.sünde kanal 7'de bi kadın nasıl bir koca istediğini anlatıyordu.
Ay millet karı meraklısı olmuş!
Bide yaz geldi diye, vur patlasın çal oynasın oldu resmen. Bende bunları izlemek istemediğimden favori programımı açtım.
Sünger Bob.
Bugün de böyle geçti işte.

× × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × ×

Uyandığımda koltuktaydım, ve ağzım cips doluydu. * Hayret, boğulmamışım +.+* . Ve benim uyanmama neden olan o pislik, lanet olası, saçma şeyi elime aldım.
Telefonumu.
Ve bir an önce saatlerdir çalan alarmımı kapamak için sinirle kalktım. Çalan şarkıyı çok severim aslında, ama bu sefer çok sinir bozucu gelmişti .

Saate baktım. Hıh, saat daha 12:45'ti . Yani biraz daha uyu- NEEEEE?? 12:45 MIII?
E BENIM 7:30'DA KALKMAM LAZIMDIIII!!

Ayy şimdi aç aç beni bekliyordur çocuk. O yüzden ışık hızıyla kalktım. Hemen yüzümü yıkayıp, kıyafetlerimi giymeye koyuldum.

Sonuçta bu bir çocuk. Yani biraz tatlı giyinsem sorun olmaz. Askılı bir şort ve içine kısa kollu bir bluz giydim. Saçlarımı da iki yandan topladım.
Yani anlayacağınız bir Candy Girl olmuştum.

Tamam, artık çıkabili- BI DAKKA ! BEN BAVUL DA HAZIRLAMADIM Kİ!

Hemen odama çıktım. Ve olurda deprem olur ve hemen çıkmamız gerekir de benim de giyecek bir şeye ihtiyacım olur diye önceden hazırladığım bavulu aldım. * Evet,var . Öyle bakmayın, var işte -.- *

Bu sefer özel taksi tuttum. Çünkü ,ne biliyim , bavulla rahat edemem otobüste belki ,eeeee vee şeyyy- Öf tamam tamam, ben normalde böyle çocuksu giyinmem yani, bilirsiniz daha Cool giyinirim. * Cidden cok cool'um cidden -.- *

Ve otobüsteki teyzelerin "Ayy şu kıza baaak" isimli konferanslarının konusu olmak istemem .
Camdan baktım .Taksi gelmişti. Hemen aşağıya indim. Ve bindim.

Adam sordu.
" Adres nedir abla? "

Ve bende o kadının bana verdiği kağıttaki adresi 1. sınıftaki 23 Nisan şiirini okuyan çocuk gibi okumaya başladım.

Bitirdiğimde adam bana sanki ' Sakin ol şampiyon ' der gibi baktı. * Bu günlerde insanlar da ne kadar anlamlı bakıyorlar -.- * .Sonra adam bana "Tamam abla . Anladım ben, sen rahat ol " dedi.

Yola çıkalı daha 10 dakika olmuştu. Ve ben çok sıkılmıştım .Adam da -yani şoför abi- sıkılmış olacak ki sohbet açmak istedi. Ve bana,
" Yolculuk nereye abla? Birinin doğum gününe mi gidiyorsun? " dedi.

Hayatımda hiç bu kadar utanmamıştım.

Ve bende ona kötü kötü bakmaya başladım. Ve babasına istediği oyuncağı almadığı için küsen kız gibi başımı " HIH " diyerek başımı cama çevirdim. Yol boyunca da konuşmadık.

Katkısız MalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin