Ormandaki tehlike

25 1 1
                                    

Zehra ve Defne adlı 12 yaşındaki iki kuzen bir gün evde defnenin tabletiyle ınstagrama girerken takipçilerin arttığını fark etmişler ve çok sevinmişler çünkü ikiside zhdh adlı hesapları varmış birbirlerini çok severlermiş
Defne: Zehra farkındamisin sürekli internete giriyoruz hiç dışarı çıkıyoruz.
Zehra: aynen biraz dışarı çıkalım
Buse: Tamam
Dışarıya çıkmışlar ve evlerine çok yakın olan ormanın içine girmişler ve ormanın içinde terk edilmiş bir maden ocağı görürler Defne maden ocağına girmek ister.
Defne: hadi Zehra nolur çok merak ediyorum.
Zehra:Tamam o zaman ama başımıza bir şey gelirse sen sorumlusun.
Defne:Tamam.Hadi girelim.
Maden ocağına girmişler ve cok garip sesler duymuslar.
Defne: hadi gidelim. Çok korkuyorum.
Der ve tom kapıdan çıkarlarken kapı kapanır ve cok korkarlar. Ve birden kendilerini tekerlekli kömür arabasında bulurlar çığlık çığlığa kalırlar ara büyük bir hızla gider araba durur.
Defne: çok şükür kurtulduk.
Zehra: hepsi senin yüzünden. Senin lafını dinlemicektim.
İkisi tartışırken birden sesler duyarlar Zehra: bu ses ne yoksa burda hayaletlermi var.
Defne: aaaa bilmiyorum!!!
Der ve sesi takip ederler ve bir yavru köpek bulurlar. Bir gölge görürler çok korkarlar ve bir adam çıkar çocuklar sizin ne işiniz var sizin burda.
Defne: abi biz seni hayalet zannettim
Adam: haha korkmayın çocuklar ben yıllardır burada yaşıyorum 5 yıl önce ben bu madende çalışan bir isciydim ve belediyeden gelip burayı kapattılar ama ben yinede burda köpeyimle beraber yaşıyorum eski anilarimi unutamiyorum.
Zehra: ilginç
Defne: hadi gidelim çabucak annemiz merak etmesin zaten yeterince geç kaldık.
Defne: hadi gidelim.

hayalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin