Hülya ve Hakan adında iki genç varmış.
Hülya güzel mi güzel bir genç kız. Hakan yakışıklı mı yakışıklı bi gençmiş. Bu iki genç birbirlerini sevmiş ve bir flört döneminden sonra evlenmeye karar vermişler.
İkisinin durumu iyi ve zengin ailelerini çocuklarıymışlar ve sonunda Hakan ve ailesi Hülyayı istemeye gelmişler. Nişan yüzükleri takılmış ve evlilik günleri belirlenmiş. Birgün Hakan Hülyayı aramış. Hülya telefona bakmış. Hakan;
"Aşkım ne yapıyorsun?" demiş. Hülya yemek yaptığını söylemiş.
Hakan;
"Aşkım yemeğini yedikten sonra seni almaya geleceğim birlikte sinemaya gideriz." demiş. Kız telefonu kapatıp yemeği yapmaya devam etmiş. Tam o sırada tüp patlamış. Bütün tüp parçaları genç kızın bütün vücudunu delik deşik etmiş. Hülyayı hemen hastaneye kaldırmışlar. Hakan'a haber vermişler. Hakan koşa koşa hastaneye gitmiş ama Hülya onunla görüşmek istememiş.
Çünkü yanıktan öyle iğrenç bir hal almış ki yüzü ve vücudu bakıldığı zaman iğreniyormuş insanlar. Annesi Hülya'nın yanına gelmiş ve " kızım Hakan perişan bir halde neden onu görmek istemiyorsun?" demiş. Hülya;
"Anne sen bile yüzümün bu haline bakmaya iğreniyorsun. Beni o güzel halimle hatırlasın. Her şey bitti. Söyle ona sakın beni aramasın."
Anne kızın dediklerini Hakan'a aynen iletmiş. Hakan üzüntüyle hastaneden çıkmış ve arabasını süratle kullanmaya başlamış ve trafik kazası geçirmiş ve kör olmuş.
Annesi kızının yanına gelmiş ve Hakan'a olanları anlatmış. "Artık evlenmeniz için hiçbir mani yok. Artık birbirinize destek çıkmalısınız. Bak hem artık seni istesen de göremez" demiş. Bunun üzerine Hülya Hakanla evlenmiş. İki tane çocukları olmuş. Yıllar sonra Hülya kalp krizinden ölmüş. Hülya öldüğü gün çocuklar anlamışlar ki babaları kör değil ve aslında hiç kör olmamış!!!2.hikaye. Bundan sonra 3 bölümden sonra hikaye yayınlamayı düşünüyorum. Tabi bi aksilik çıkmazsa. Vote ve yorum verirseniz sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT KIZIN DEFTERİ
RandomBu şehrin en fiyakalı kaybedeni, Hep Mavi olmak isteyen ama bir türlü Siyahından vazgeçmeyen kızın kitabı...