Part:6

95 5 0
                                    

Sylvia
Nihayet şu lanet hastaneden bugün taburcu ediliyorum.Hemşire akşam 7.30 gibi çıkabileceğimi söylemişti.Sabah Lou'nun o muhteşem sesiyle uyandım.Niall ile ikisi bir yandan şarkı söylüyor bir yandan da dans ediyorlardı.Çok komik görünüyorlardı.Ta ki hemşire içeri girip -pardon dalıp- sessiz olmamız gerektiğini söyleyene kadar.Niall ve Louis özür dileyip oturdular.Hemşire çıkar çıkmaz yine başladılar.Karnımın acıktığını hissettiğimde hemşire elindeki tepsiyle içeri girdi.Ona teşekkür ettikten sonra Lou'ya işaret ettim ve kafeteryadan sandviç ve portakal suyu alıp getirdi tepsiye papatya bile koymuştu.-Papatya ikizimin favorisi olsa da sevdiğim söylenebilirdi.-Niall da ne ara yaptığını bilmesem de çikolatalı kek yapmıştı.Ne ara yaptı bilmiyorum ama onu çok seviyorum hâlâ.
Kahvaltıdan sonra Niall kaş göz hareketleri yapınca "Ne oldu Ni bir sorun mu var?"dedim."Sorun yok tatlım rahat ol "dedi ve göz kırptı.Sonra çantasından bir albüm çıkardı.Gelip yanıma oturdu.Albümün kapağında "SylNi"yazıyordu.Kapağı çevirdi.İlk fotoğraf 4 ay önce gittiğimiz baloda çekilen fotoğraftı."Bu günü çok iyi hatırlıyorum "dedim "Siyah mini elbiseyi oğlanlar bakar diye giydirmek istemiyordun ama ben sana istediğin öpücüğü verince ikna olmuştun. " "Muhteşem bir gece olmuştu bebeğim "dedi.Sonra yan sayfaya geçti.Birlikte kamp yapmaya gittiğimiz zamandan kalma bir fotoğraf vardı. "Tanrım çadırı kurmayı 1.5 saat becerememiştik."dedim."Ama gece bana ateşin başında gitar çalman muhteşemdi." Sonra beni öp- "Louis araya girdi ve albümü çekti."Bir de sevişseydiniz gerçi onu da yapışsınızdır.Sylvia doğru söyle hamile filan mısın?"dedi histerik bir biçimde gülerek."Sadece bakıyoruz rahat olabilirsin Tomlinson "dedim. Lou Niall'a "Helal sana Ni ,kızı yatağa atmadığına emin misin? "dedi.Ni "Sakin ol Boobear öyle birşey olmadı "her şeye rağmen sakince konuşuyordu. Louis "Kesin oldu ya sonuçta benden önceydi okuldan beri berabermişsiniz "dedi.İç çekip telefonumu çıkardım ve Ni'ye mesaj attım "Sonra birlikte bakarız Ni şimdi kaldır bu albümü 2 gün sonra filan mesela "Ni geri cevap yazdı "Sabırsızlanıyorum güzelim.Şimdiden süprizleri hazırlamaya başlasam iyi olacak" Louis "2 saat kaldı hadi erken çıkalım "dedi.Başımla onayladım.Ni başını olumsuz salladı ve "Eğer onun kalbini kırmasaydın bu işe kalkışmazdı."Louis "Sen bu işe karışma Niall" "Şunu yapmayı kesin bu kimsenin suçu değildi bunu ben kendim istedim.Sizi bilmem ama ben buradan gidiyorum"dedim.Serumu hızla çektim.Canım fena halde yandı.Louis "Ne yaptın Sylvia?" "Dışarı çıkalım "dedim.Ni peşimden geldi.Lou'da çıkış işlemlerini tamamlıyordu.15 dakika sonra Niall ile vedalaştık ve "2 gün sonra" diyerek göz kırptı.Beni öptü ve "Hoşçakal bebeğim" dedi.Sonra Lou'ya dönerek "Yarın için güzel planlarım var Emily ve Harry de olacak "dedim.Bu fikirden bayağı etkilendi gülümseyerek "Muhteşemsin hayatımın anlamı"dedi. Ben o gülümsemenin sebebinin Niall'ın olmaması olduğunu çok iyi biliyordum.Ama ses etmedim.Sonra Louis ile fotoğraf çekildik Emily ve Harry'ye attık.Cevaplamaları uzun sürmedi.Emily "Tavşanım iyileşmiş"diye cevap yazdı.Haz ise "Hadi acele edin çabuk yola çıkacağız daha" dedi.Ben arabaya yöneldim Lou "Bu arabayla gitmesek taksiye binelim "dedi.Sonra bunun nedeninin beni bu arabayla getirmelerinin olduğunu anladım.Taksiye bindik 15 dakika sonra evdeydik.Biz anahtarı ararken Emily kapıyı açtı.Benim evimde ne işleri olduğunu düşünürken Harry arkadan "Hadi hazırlanın çıkacağız"dedi.Sormaya kalmadan "Gidene kadar bir şeyler sormak yok "dediler.Biz hazırlanmak için odaya çıktık.Giyinirken Lou ile olmak kalbimin yerinden çıkacak kadar çarpmasına neden oldu.Tam etek giymeye hazırlanırken Emily arkadan bağırdı "Üşüme ihtimaliniz var sıkı giyinin ve yanınıza yedek kıyafet alın "dedi.Louis "Mini etek giymelisin bence bebeğim "dedi dudaklarını ısırırken.Sonra bir kazak ve siyah eteğimi giydim.Yanıma da jeanlerimden bir pantolon kısa siyah bir tişört ve üzerine ceket aldım.Lou o sırada geldi ve "Sana aldığım tavşanlı pijamaları unuttun galiba " dedi sırıtarak.Kendi pijamalarımı ve onun pijamalarını (giymese de) aldım ve valizi kapattım.Sonra saçımı saldım topuklu ayakkabılarımı giydim maskaramı ve parlatıcımı sürdüm.Çantamı aldım ve Lou ya dönerek "Ben hazırım"dedim.Lou "Harika görünüyorsun "dedi.Gülümsedim sonra beni hızlıca duvara yasladı ve dudaklarıma yapıştı."Beni delirtiyorsun Bayan Tomlinson "dedi.Tam o sırada Emily içeri girdi.Zar zor ayrıldık "Biz hazırız "dedik.Emily muhteşem olmuştu siyah mini elbisesi harika aksesuarları ve topuklu ayakkabılarıyla tam bir moda ikonuydu."Kaç dakikadır sizi bekliyoruz acele edin biraz" dedi.Sonra Louis ile dışarı çıktık.Kapının önünde bir karavan vardı.İlk rüya gördüğümü sandım.Gözlerimi ovuşturdum.Gerçekti bu.Lou"Bu süprizlerimden sadece biriydi"dedi.Sonra birlikte karavana yöneldik.Karavanı Harry kullanacaktı.Emily'de öne bindi.Lou ve ben arka tarafa bindik.Yol boyunca Harry ve Lou'nun esprilerini dinledik.Kendilerini ilerletmişler herhalde bazıları oldukça iyiydi.Çok eğlenceli bir yolculuk olmuştu.Geldiğimiz yer sahile bakan harika bir evdi.Lou'
da etkilenmişti."En büyük yatağı olan oda bizim"dedi.Ve elinde valizle üst kata koşturdu.Harry "Evi başımıza yıkacaklar"dedi.Ona sert bir dirsek attım ve içeri yöneldim Louis'nin yanına üst kata çıktım büyük odalardan birini kapmıştı.Yanına gittim.
"Ben acıktım Bayan Tomlinson bana yemek yapar mısın?" dedi.Başımla onayladım ve alt kata indiğimizde Emily ve Harry'yi tam zamanında basmıştık."Tanrım sizin bir odanız yok mu ?" dedim.Lou "Üstelik uzakta da değil hemen çaprazda" dedi.İkisi zar zor ayrılmaya çalışırken onlara yemek hazırlama fikrini sunduk.İkisi de şaşkınlıkla birbirlerine bakıyordu.Muhteşem ikili malzeme almamışlardı.Biz de yemeği mecburen dışarıda yemeye karar verdik.Birkaç kilometre ötede bir restoran vardı.İçeri girdiğimizde kimse yoktu bizde bu fırsattan faydalanarak hemen boş masalardan birine oturduk.Yanımıza bir garson yaklaştı ve bize menüleri uzattı.5 dakika sonra tekrar geldi ve siparişlerimizi sordu.Siparişleri verdik.Ve sohbet etmeye başladık.20 dakika sonra siparişler geldi ve yemeye başladık.Yemeğimiz bittikten sonra Harry ve Louis şarap içmeyi teklif etti.Tek eksiğimiz buydu çünkü.Garson şarabı getirdi.Louis kadehlere doldurdu.Sonra hep beraber "Bize" diyerek kadehleri kaldırdık.Louis'yi dürttüm "En fazla 2 bardak "dedim.Çünkü Louis'yi kendindeyken biri uyarmazsa fazla kaçırabiliyordu içkiyi.Hesabı ödedikten sonra markete de uğrayıp sabah için gerekli gereksiz bir sürü malzeme aldıp eve döndük Emily "Eğlenmeye hazır mısınız?"dedi.Hep bir ağızdan "Evet "dedik.Sonra Emily film izlemeyi teklif etti.Bu fikir herkesin hoşuna gitti.Emily ve ben komedi filmi izlemeyi önerdik.Haz ve Lou ise korku filmi önerdiler.Korkunca ben ve Emily onların üzerine atlayacaktık herhalde.Kura çekmeye karar verdik.Korku filmi çıktı.Filmi seçtik ve filmi başlatıp koltukta Louis'nin yanında yerimi aldım.İşin kötü tarafı Louis filmi değil de beni izliyordu.Aniden filmin korkunç kısmı denk gelince korkudan Louis'ye sarıldım.Emily ne yapıyor diye baktığımda Haz'ın kucağında oturmuş filmden haberi bile yoktu.Sonra kalkıp filmi kapattım."Bu akşam bu kadar korku yeter bence" dedim.Louis pis pis sırıtarak "Kucağıma oturabilirdin ya ikimiz de rahat ederdik hem"dedi.Ona yastık fırlattım.Harry tabu oynamayı teklif etti.Artık sıkıntıdan her şeyi kabul edecek durumdaydık.Kabul ettik.Sonra Harry tabuyu getirdi.Eşler Lou-Ben ve Emily-Haz oldu.Ben hala Niall'ı düşünüyordum.Onu aramak için fırsat bulmam gerekiyordu.Sonra oyuna başladık kelime:Bebek Yasak Kelimeler:"Biberon-beşik-emzik-aile"Emily başladı."Hani böyle çok sevimli olurlar"dedi.Haz "Tabiki ben"Emily "Hayır hani böyle genelde gece yaparız"dedi.Harry"Aşkım ayıp olmuyor mu her dakika istediğini biliyorum ama bari biz yalnızken söyle" Emily "Ya diyelim ki ben hamileyim ne vardır işte karnımda?"Louis "Süre bitti şimdi bizi izleyin"dedi.Kelime:Sevgili Yasak Kelimeler:"Aşk-sevgi-mutluluk-eş" Ben anlatmaya başladım."Biz seninle neyiz Tomlinson?" "Mükemmeliz bebeğim bilmiyor musun?"dedi.Ben "Hayır yani sen bana çıkma teklifi ettin ve biz-" Lou kesti "Sevgili olduk "dedi."Evet "dedim ellerimi çırparken.Sonra sıra Emily ve Haz'a geldi.Haz anlatacak Emily de bilecekti.Kelime:Muz Yasak kelimeler:"Meyve-Harry-süt-sarı" Harry başladı "Hani ben çok severim "dedi.Emily "Kendall'ı mı ?"dedi.Haz buna bayağı bozuldu yüzü düştü devam etti "En sevdiğim yiyecek bu"dedi.Emily "Benim yaptığım neredeyse her şeyi seviyorsun Hmm havuçlu kek mi acaba,dur biraz muz"dedi.Haz başını salladı.Sıra yine bize gelmişti Kelime:Nandos Yasak Kelimeler"Niall-İrlanda-Fast Food-Restoran" Lou "Hani senin civcivin çok sever " dedi.Anında "Nandos"dedim.Lou sadece tebrik etti."Bu tabuyu hayranlarımız vermişti"dedi Harry gülümseyerek.Sonra ben "Üstümü değiştirmeye gidiyorum"dedim.Odaya girdim kapıyı kapattım.Telefonumu açtım hemen Niall'ı görüntülü aradım. Açtı ve "Selam bebeğim nasıl gidiyor?"dedi.Arkadan sesler geliyordu."Tanrım Theo yanında mı ?" diye sordum.Telefonu aşağı kaydırdı ve Theo bana öpücük attı "Niall amcam seni çok seviyor Sylvia tabi ben de öyle" dedi.Theo'ya göz kırptım ve "Bende ikinizi çok seviyorum birtanem "dedim.Theo'ya ikimizin olduğu albümü bile göstermişti.Ben "İkinizi de çok özledim "dedim.Niall "Bebeğim seni ailemle tanıştırmak istiyorum,yani tanışmak derken ciddi anlamda,bu cuma geliyorlar ve gelmen lazım "dedi."Olur birtanem sabırsızlanıyorum"dedim.Tam o sırada Emily kapıyı çaldı."Kaç saatte giyiniliyor tavşanım yine ne işler çeviriyorsun sen?"dedi.Tanrım beni o kadar iyi tanıyordu ki.Sonra telefona döndüm ve "Tekrar konuşuruz seni seviyorum civcivim "dedim.Ni öpücük attı Theo da el salladı.Sonra bavulumdan pijamalarımı çıkardım ve peluş terliklerimi giydim.Saçımı topuz yaptım ve içeri yöneldim.Emily ve Harry'ye sıcak çikolata yapmalarını söyledim.Baş başa kalacaklarından ses etmediler.Benim moralim bozuktu."Niall ve Louis arasında seçim yapmak istemiyordum ikisini de çok seviyordum ve onlar da beni seviyorlardı hatta Ni beni ailesi ile tanıştırmayı planlıyordu.Louis de ailesi seyehatten dönünce tanıştırmayı düşünüyordu."Ben bunları düşünürken Lou'nun sesiyle kendime geldim "Sevgilim sen iyi misin?"dedi.Sonra Lou benim elimden tuttu dışarı çıkardı.Çatıya tırmandık.2 battaniye 1 fener ve uyku tulumları vardı.Lou"Hadi uzanıp yıldızları seyredelim "dedi.Tam o sırada yıldız kaydı. Lou dilek diledi.Ne diledin diye sorduğumda ise "Seni"dedi.O an kalbimin bir kez daha parçalandığını hissettim.O sırada Emily ve Harry aşağıdan bağırdı."Sıcak çikolatalar hazır"Aşağıya indik Louis o meşhur Adidas eşofmanlarından giydi ve ikimizin fotoğrafını çekti gamzelerimin bellirginleştiğini hissedebiliyordum.Lou gamzelerimden birini öperken fotoğrafımızı çekti.Ayrıca mimik sayısı hiç bitmediğinden tam 9 tane fotoğraf çekildik.Sonra salonda yerimizi aldık.O sırada saçımın bozulduğunu farkettim pardon biri tarafından bozulmuştu.Tabiki Emily tarafından Louis "Hey sevgilimin saçlarından uzak durun siz ikiniz"dedi.Tokayı Emily'den almaya uğraşacak halim yoktu.Yenisini almak için odaya yöneldim.Çantamı açtım karıştırırken bir mektup buldum açtım ve okumaya başladım. "Hayatıma"yazıyordu üstünde

Our Dream,Our Story (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin