Emmelies POV
Jeg stiger ud af bussen, og ser mig lidt omkring.
Egentlig ser alting ud som det plejer, men bare med nye mennesker. Mennesker som stirrer, ondefulde blikke.
Ej okay, Stig lige ud af teaterstykker og kom ind i den virkelig verden.Jeg går hen mod indgangen, og ind af den store dør.
Det eneste jeg ser da jeg træder ind af døren er skabe og skabe og flere skabe..
Åh Gud er jeg trådt ind i en skabebutik eller hvad? På min gamle skole havde vi slet ikke skabe, vi havde kasser i hver vores klasse, og så var det, det.Igen ser jeg ham drengen fra bussen, jeg fatter virkelig ikke hvad der sker, jeg plejer jo ALDRIG, at gå op i drenge, som i OVERHOVEDER IKKE!
Mærkeligt nok kommer han hen imod mig..Bussedrengen: Hey Mikey
Jeg vender mig om, for at se hvem han snakker til, og der står en dreng, ret fed stil faktisk, minder en smule om min.
Samme øjnbrynspiercing, næsten samme hårfarve (Michael røde hår) og næsten også samme tøjsmag.
Hmmmm... Måske er drenge ikke så slemme alligevel, måske skal man bare finde de rigtige.Pludselig hører jeg hvad der må være "Luke" eftersom det er hvad "Mikey" kalder ham sige.
Luke: Hey Mikey, har du hilst på den nye pige?
Mikey vender sig om og kigger på mig, jeg får det så kaldte elevatorblik, og der efter stirrer han bare, som om jeg stod nøgen, altså helt ærligt..Michaels POV
Fuck hun er lækker! Altså hva fanden sker der? Der har aldrig været lækre piger på vores skole, og nu står den perfekte pige foran mig, og ikke en af de der Barbiedukker jeg ellers er så van til.
Mikey: øh, he..he..Hej
Emmelie POV
WTF? Kan drenge ikke snakke ordenligt eller hvad? Han var lige så cool. Altså god dammit.. Men stadig ret sej fyr, forhånd til alle de andre douchebags på min gamle skole.
Emmelie: Hey
Luke: Såååå, jeg fik ikke rigtig fat i dit navn, du var lidt fraværende i bussen
Emmelie: Nåår, jeg hedder Emmelie, men bare kald mig Emy
Mikey: Jeg har en kat der hedder Emy 😎😎
Luke: Nej du har ej?
Mikey: vent, det har jeg faktisk ik.. Rart at møde dig, jeg skal altså virkelig tisse, så bliver nød til at tage på kontoret.. Ses Emy
Luke: Tak for lort Tumpe
Emmelie: Ses
Mikey: SeeeeeesEmmelie: Hvad fanden er der lige galt med ham?
Luke: Han indså vel bare hvor skøn du er
Emmelie: øhh, hvad?
Luke: åh, ikke noget..
Emmelie: Well, jeg skal altså til historie, så bliver nødt til at smutte.
Luke: Ses Emy
Emmelie: Ses LukeEmmelie: Luke vent lige!
Luke: Hvad så?
Emmelie: Øhmmm.. Hvor er historie lokalet?
Luke: Nååår, Øhmmm.. Bare gå lige ud, og så er det den sidste dør til højre
Emmelie: Okay, tak
Luke: så lidtEn lang og meget kedelig historie time efter
Emmelies POV
Endelig, altså hvor lang tid kan det lige tage at forklare om Napoleon og hans hest?
Det er squ da ikke hans skyld, at han næsten er en dværg..
Anyways, er pisse sulten så må hellere daffe ned til kantinen.Jeg går hen mod kantine damen, og hun øser noget der ligner 3 dage gammel havregrød op til mig.. Jeg indser at jeg alligevel ikke vil få spist det, og smider det direkte ned i skraldespanden ved siden af hende, og giver hende "are you serious" blikket.
På min vej igennem Afrika (Kantinen), ser jeg pludselig Luke stirre på mig.
Han sidder sammen med Mikey, og 2 andre som jeg ikke aner hvem er.
Pludselig kalder ham mig over til dem, åh Gud..Jeg går stille hen mod dem, og er faktisk ret nervøs, hvilket virkelig ikke ligner mig.
Luke: Du havde vel ikke regnet med du slap så hurtigt fra mig?
Emmelie: Man havde jo lov at håbe
Luke: hey, det var for sjov, du kan da bare skride, hvis du hader mig så grusomt.
Emmelie: nej nej, det fint nok
Mystisk asiatisk fyr: Så slå dog røven i sædet tøs!
Emmelie: hey ik hunse Kim jong UN!
Han kiggede mærkeligt på mig, men indså jeg mente ham der asiateren.
Kim jong un: Jeg er altså ikke asiater for god sake.. 😒
Emmelie: sorry, det ik min skyld du ser ud som du gør..
Ikke asiateren: hey fair nok.. Har du noget mad?
Mærkelig krøltop: Du har kun lige mødt hende, og du spørg hende om mad?
Emmelie: du har kun lige mødt mig, og du snakker om mig?
Alle andre end krølle: Ohhhh Shots Fired!!!!!!!
Krøllen: Jaer okay altså..Luke: nå, men vi tænkte faktisk på om du ville med hjem til mig efter skole?
Emmelie: Øhmmm... Altså hvis jeg siger ja, ender det så med at i tager mig ud til en baggård, og voldtager mig så jeg ikke kan gå?
Tistrold: Tjaaaa, sådan ca.
Emmelie: Så det en aftale!
Krølle: Hvad er det for en tøs du har slæbt med dig Luke?
Emmelie: det hedde en joke smarte 😉
Krølle: det ved jeg da godt.
Luke: Nå, men kan vi ikke bare sige vi mødes uden for indgangen efter skole.
Alle andre: Klart