Emmelies POV
For god sake, hvor lang tid kan det lige tage, at gå ud til en fucking indgang?
Det var squ da utroligt, hvor langsomt kan det lige gå?
Nu tager jeg fandme snart hjem, gider ikke at vente mere.
Åh Gud, hvad fanden vil den her Barbie mig nu?
Barbie: nå så du den nye pige, der tror hun kan hænge ud med min eks?
Emmelie: Øhh, du kan vel være ligeglad med din Eks?
Barbie: Stop med at være fræk, din lille skraldespand, du kommer til at fortryde alt hvad du fortager dig på denne her skole!
Emmelie: skraldespand, det var da der du blev født, var det ik?Jeg føler en knytnæve på min kind, og nu er det hende der kommer til at fortryde!
Jeg begynder hurtigt at slå løs på plastikken, og hun begynder at tude, altså helt ærligt din kylling?Men pludselig mærker jeg noget tage fat i mine arme.
Ikke noget der vil gøre mig ondt, men noget der vil forhindre mig i at slå.
Jeg vender mig om, og ser Luke holde fast i mig, men må nu indrømme at jeg er lidt af en kælling på det punkt, og som den psykopat jeg er begynder jeg at vride mig løs af hans muskuløse arme.
Ad WTF Emmelie "muskuløse arme"Luke holder mere og mere fast, og jeg kæmper mere og mere imod, indtil jeg giver op, hvilket virkelig ikke ligner mig.
Barbien begynder at løbe væk, så hurtigt som man nu kan, med to tårne under fødderne.Luke kigger mig dybt i øjnene, og prøver at få mig til at slappe af.
Det er faktisk rart, han holder om mig, og prøver at få mig til ro, så godt som han nu kan.Luke: Emy hvad skete der?
Emmelie: Hun slog mig i hovedet, og så er der bare noget der slår klik i mig, havde du ikke kommet, var hun nok ikke sluppet så godt fra det.
Luke: Så er det godt jeg er her nu, skal vi ikke se at komme hjem ad, så kan du slappe lidt af der.Vi begyndte at gå hjem ad sammen med de andre drenge.
(Hun har fået deres navne at vide)
Calum: Hvorfor er du helt blå på kinden?
Luke: Jeg tror ikke Emmelie har lyst til at snakke om det lige nu, men jeg tror hun har brug for, at vi tage og godt af hende!
Calum: Okay mr. Gentleman
Emmelie: Calum jeg tror du burde lytte lidt til Luke, han har fat i noget
Calum: jaja, nu ikke så kæphøj unge dame, vi er jo trods alt et år ældre end dig
Ashton: Calum, du gør det ikke bedre.
Calum: Unskyld doktor Ashton
Michael: Cheeseburger..
Emmelie: WTF Michael?
Ashton: Det vender man sig til
Emmelie: Okaaay?
Luke: Guys, vi er her altså nu
Emmelie: Omg endelig, hvor mange kilometer bor du lige væk?
Michael: Øhm Emy? Skolen ligger lige der
(Skolen ligger lige over for hans hus)
Emmelie: Oh..
Alle drengene dør af grin
Emmelie: Hey det er ikke min skyld jeg bedre kan lide fjernsyn end sport?
Ashton: Fair nok, skal vi ik gå ind?Vi går alle sammen ind ad døren, og direkte op på Lukes værelse.
Der hænger plakater af alle mulige fede bands, og jeg føler mig allerede hjemme.
Jeg kaster mig direkte ned i hans seng, og det samme gør de andre.
Luke ligger dog lidt tæt på mig, men jeg vil ikke sige jeg ikke nyder det.
EJ EMMELIE hvad fanden går dig af dig?Resten af dagen går egentlig bare med at spille FIFA, og høre musik..
Stemningen bliver ødelagt af at Michael siger.
Michael: Jeg skal altså hjem nu, men det har været virkelig hyggeligt
Calum: jeg bliver også nød til at tage hjem, ses guys
Ashton: Jeg ville sige jeg skulle hjem, men det skal jeg ikke.. Men i er så søde, så lidt privatliv skal i da ha 😏
Calum: ASHTON!
Ashton: undskyld men se dem lige...
Michael: Vi skulle altså hjem.
Emmelie og Luke: Okay ses imorgen peepsLuke: hvad tid skal du egentlig hjem?
Emmelie: Ved det ik, min mor er ret ligeglad..
Luke: Du kan altså bare sove her hvis det er
Emmelie: Fedt, sover da bare hos en Random stranger, som sikkert voldtager mig i nat.
Luke: Nå okay :(
Emmelie: Ej joker, det kunne være mega hyggeligt
Luke: At blive voldtaget?!
Emmelie: Sikkert også det
Luke: Du helt fra den tøs
Emmelie: og jeg elsker det.. Dreng.Lidt efter mærker jeg en pude lige på maven. Altså hvor mainstream kan du lige være Luke? Ej det okay, det ret sjovt.
Vi laver en kæmpe pudekamp, men pludselig rammer luke mig på min kind, og jeg føler en stor smerte.Jeg ligger mig ned, med hånden på min kind, og jeg mærker stille tårene triller.
Luke kigger voldsomt på mig.Luke: er du okay, det må du altså undskylde.
Emmelie: de..de..det f..i..int nok, tror jeg ligger mig til at sove
Luke: men du har jo ikke nattøj eller noget med..
Emmelie: det har du ret i..
Luke: du kan bare låne en trøje af mig
Emmelie: TakLuke går hen, og åbner en skuffe med trøjer. Han hiver en op, og kaster den hen til mig.
Uden at tænke begynder jeg at smide tøjet.
Hvad jeg ikke lige tænkte på var, at luke stod og stirrede på mig med store øjne.
Fuck tænkte jeg bare, mens jeg stod kun i bh..
Jeg ser at bag mig er et toilet, og jeg går der ind, og skifter resten af mit tøj.Da jeg kommer tilbage kigger Luke flovt på mig, og jeg kigger på ham med røde kinder.
Trøjen går mig kun til halvdelen af ballen, og det er egentlig lidt akavet..
Emmelie: Hvor skal jeg egentlig sove?
Luke: Altså jeg har jo en 2-mands seng, såååå.
Jeg kigger på Luke med røde kinder, men sender ham et blik der siger "okay så"Jeg ligger mig ned i sengen og prøver at lukke øjnene, da jeg mærker Lukes arm omkring min talje.
Luke: Godnat
Emmelie: Godnat