The End for Our Love Part 5

20 1 0
                                    

Sambunganya masih disiniya...

No one pOv

"kau anak Park Ji Sung ya??(jangan kata korang  x kenal PJS tu spa ye. seacrh MR.G ye..hehe)..Kata salah seorang dripada mereka..Yoona mengangguk
"kau harus lunaskan  wang pinjamab ayah kau..kalau x,kau akan jadi mcm mana bapak kau jadi.."Kumpulan lelaki itu berlalu pergi sambil melanggar bahu Yoona..

Luhan yg pandang itu hanya terdiam..dia mengalihkan pandaganya ke arah Yoona..Yoona tertunduk..rupanya dia sedang menagis,Terkejut Luhan dibuatnya..

"aduh awak jgan nangis"kata Luhan utk memujuk..
Semakin lama Luhan memujuk,semakin kuat air mata Yoona keluar..Luhan jadi lemah,apabila melihat perempuan secantik Yoona menangis di depannya..
"awk...tgok nie..."Kata Luhan sambil menggankat sedikit dagu Yoona utk menghadapnya..
"awk..kebanyakan org cantik ,bila dia senyum itulah time dia paling cantik...sama juga mcm awk..bila awk nangis,awk la pompuan yg paling cantik bagi saya.."kata Luhan iklas dri hati sambil mengelap air mata Yoona.Yoona terdiam dgn kata2 Luhan itu..lalu sedikit demi sedikit senyuman dibibir Yoona terukir..
"mcm tu la,baru comey & cantik" puji Luhan.Yoona jadi malu.
"awk jgn takuy dgan mereka ,sbb saya sentiasa ada utk awak,panggil je Luhan..luhan..luhan(suara itu semakin lama semakin perlahan),dgan kuasa sya yg pantas bgai haimau bintang,pantas mendapatkan awk..."gurau luhan.
Yoona hanya tergelak kecil
"awk sungguh cantik,ketika senyum,saya janji akan ada utk awk selamanya"kata Hati luhan,sambil melihat Yoona..
"k la ,saya masuk dulu ya...bye"kata Yoona
"baiklah bye jumpa esok"Luhan berlalu pergi

Beberapa minggu selepas kejadian itu.Luhan &Yoona nampak sangat akrab dan saling berkasih sayang..Yoona sudah boleh menerima Luhan dlm hidupnya bergitu juga luhan..Tapi Yoona tidak berani meluahkan rasa cintanya kepada lUhan kerana konco-konco along mula mencarinya utk menuntuy hutang kalu tidak nyawanya akan melayang..dia tidak sanggup utk kehilangan Luhan selepasa bapaknya..

Author:huk!! huk !!(bunyi batuk), hi korang..
Luhan:kau asal author??
Author:aq sakitlah bodoh!,asal kau pernah tgok ke org x sakit tpi batuk..x kan??,ish tnya lagu,huk! huk!!
Luhan:alah Author kita sakit la. aloloh kesiannye..mai sini abg Luhan ubatkan..(luhan memeluk author)
Author:O_o (blushing),baik juga kau nie Luhan??(nak cover la katakan)
Luhan:(melepaskan perlukan),aq memang baik pun...aikk jap kau blushing ehh??
Author:mcm mana boleh kantoi nie...(dlam hati),mana ada la..dah aq nak balh....thanks koramg sbb baca ff saya..cau..
Luhan:ehleh..dah blushing kata je la..nak malu asal...suka la tu.. hehe..ok ahh Luhan pun nak blah dah...jap belum lagi..nak pi mana nie kalot2 bagai...ok luhan nak ingatkan yg sekarang nie musim jerebu..so sya x mahu la fans saya jatuh sakit  mcm author tu...so jagalah kesihatan anda wahai fans2 sekalian...dah ok bye...chu~~~(fans jadi gila..termasuk aq..)

jangan lupa votee dan comen...
Follow IG sya:@pixies2411  @kkulzzang
ads wechet sya:Youngbe42.

The End for our LOVE/COMPLETEWhere stories live. Discover now