The End for Our Love Part 8

17 1 0
                                    

Yoona jatuh terduduk sambil menagis
"Dunia nie kejam!!!!"jerik Yoona
Sehun juga turut bersedih apabila hyung yg sungguh dia sayang meninngglkan dia..Sehun mendapatkan Yoona.Yoona teringatkan nota yg diberi oleh luhan kepadanya. Dia pntas mengambilnya dan mula membacanya
Nota itu tertulis...

"Hi yoona nie saya luhann..heheh...i never thought that i can love someone as mush as i love you,awk mungkin x sempurna di mata org,tpi bia dimata saya awk sunnguh senpurna..and i'm grateful to call you mine.Hidup saya x akan perfect bila awk x ada..segala memori yg kita dah buat selama awk masuk dlam hidup saya..sekarang saya nal bgitai apa yg saya rasa bila saya mula lihat awk..i dont know where to start,i want to tell everything but i'm afraid you will break my heart,why would something so  easy be so hard to do..when all i have to say is........"

Ayat itu dimatikan.Yoona memusingkan kertas itu dan dia sekali lagi menagis sebergitu kuat apabila ayat itu tertulis..

"I love you Park Yoona"

"Nado saranghye luhan"jerit yoona disitu..
Org yg lalu lalang juga merasa kesian melihat Yoona dan Sehun yg menagis di pintu bilik diamana Luhan diletakkan..
"luhan hyung..hyung sungguh mencintai Nuna..dan bergitub kuat cinta hyung  terhadap Yoona..bergitu juga cinta Yoona kepada hyung.. Sehun tabik akan kekuataan cinta hyung ngan nuna..hyung sehun janji tidak akan bgi yoona jatuh kau lelaki yg jahat"bisik hati Sehun sambil melihat Yoona yg menagis disisinya..
mulaii hai itu...Yoona hanya terperap didalam bilik..dan x dapat terima kenyataan yg org disayanginya mula meningglakan dirinya...tpi dia tabah org yg pergi akan tetap pergi dan tidak akan pulang ke alam realiti..


THE END

author:so ini lah penamatnya...cerita antara luhan dan yoona
Sehun:yahh!!author kenapa part saya sikit je...!!(tiba2 je datang)
Author:woi mak kau baek pakai eyeliner..cukup okay aq bubuh nama kau...kalu x dah la aq nak bubuh nama si tao si panda tu..ke kau nak aq tukar.aq boleh je..
Sehun:yehet author nie lawak je pun..jgan marah dah la saya cau dulu ye..
Author:blah la ,lagi aman hidup aq..,mana la si luhan si manly nie..x nampak batang hidung pun..wey korang nampak luhan x ??(tnya fans luhan..)
Fans luhan:dia ada kat luar taman pi la cari dia..
Author:owh ok la..ok lah my reader tunggu utk part extra ye...nak tau part extra tu part apa tunngu ye..(blah)


jangan lupa votee dan comen...
Follow IG sya:@pixies2411  @kkulzzang
ads wechet sya:Youngbe42.

The End for our LOVE/COMPLETEWhere stories live. Discover now