The End For Our LOVE part2

35 1 0
                                    

Tiba2...

Gadis tu tiba berhenti dan rebah disitu..Luhan pantas mendapatkan gadis itu...Mata perempuan tu tetutup mata...

Luhan POV.

"awk?? awkk?? awk ok x nie??" aq tanya dengan gelisah..aq dukung dia dan bawak pi hospital berdekaatann..

Di hospital..

aq duduk di birai katil dekat dengan gadis tu tidur.Aq lihat wajah perempuan tu yg tgah tidur..
"mata dia bengkak...mungkin baru nangis semalam,dan badan dia sungguh kurus,mungkin dia x makan??..apa yg jadi kat dia ?? kata aq dlam hati.
Tiba2 gadis tu terjaga,gadis tu tengok sekeliling,tapi yg ada cuma Luhan kat situ..Luhan hanya tersenyum manis kat pompuan tu..
"awk siapa ?? mcm mana sya boleh ada kat sini??" tnya pompuan tu dengan lembut
"Nama saya Luhan,tadi awak pengsan ,masa tu saya ada kat situ,sbb tu la saya hantar awk datg hospital,nama awak apa??" aq terangkan kat dia..
"ouh nama saya Im Yoona..,panggil Yoona ja pun boleh.,kamsammida sbb tolong saya"kata Yoona sambil senyum..
"cantik gila pompuan nie...(author:aik luhan kaau jangan..... Luhan:gila kau cantik gila pompuan nie,mana kau dapat?? author:adalah...)"kata aq dlam hati..
"owh ya awk boleh balik dah,so mari la sya hantar awkk??"..
"ne" katanya..

Di Dlam bas...
Noone POV..

Mereka berdua hanya diam membisu.Luhan pandang Yoona..,Yoona kelihatan snagt sedih.Luhan jadi serba salah nak tnya..
"ermmm Yoona awak ada masalah ka??"Luhan memberanikan diri
"mana ada ,kenapa awak tnay???"..
"muka awak x boleh nak tipu la Yoona..,hari tu saya nampak awk nangis kat Taman "terang luhan..
"owh x ada apa2 la,ada msalah sikit ja. "kata Yoona sambil terseyum..
"kalu awk x kisah,boleh saya tahu masalah awak??mana tau saya boleh seleasaikan..ringan sedikit masalah awak??"luhan tanya..

Author:So mcm mana part 2,ok?? cerita nie akan jadi sad ending,so nak tau apa sad ending tu ,tunnggulah sampai penghujung cerita nie ya...
Luhan:asal bad ending wey??
Author:(buat dek)
Luhan :woi aq tnya nie??
Author:(buat dek ja) oklah readers..i kena cau dulu..nak mandi,panas la duduk sini la..oklah jagan lupa vote dan commen tau..(cau..sambil jeling kat Luhan)
Luhan: asal pompuan nie ??gila kot??.readers pasal apa ngan dia??(depa pun buat dek)ok fine korang pun nak buat dek ngan aq kan ...aq sentap 3 min...bye(berlalu pergi)

jangan lupa votee dan comen...
Follow IG sya:@pixies2411 @kkulzzang
ads wechet sya:Youngbe42.

The End for our LOVE/COMPLETEWhere stories live. Discover now