Pov Daphne.
Aangekomen bij de studio volg in Nils maar binnen. Ik weet niet wat het is maar iets in me zegt dat ik niet verder moet gaan, er knaagt iets aan me. Ik stop voor de deur voordat we echt naar binnen stappen. "Wat is er?" vraagt Nils terwijl hij zich omdraait en merkt dat ik niet meer achter hem aan loop. "Ik weet het niet Nils, straks mogen ze me niet of..." nils onderbreekt me. "Stop met zo denken. Tuurlijk vinden ze je leuk, kom op je bent mn beste vriendinnetje. We zijn haast hetzelfde en mij mogen ze toch ook. Stop met onzeker doen. Als je het niks vind mag je gaan okay?" zegt Nils meelevend. "Okay" antwoord ik en loop weer achter Nils aan naar binnen. Hij begroet iedereen vrolijk en iedereen geeft netjes antwoord terug. Ik loop nog steeds achter hem aan en volg hem een paar trappen op. Nils loopt naar een koffie apparaat. "Er is altijd tijd voor koffie" zegt Nils en hij kiest wat hij wilt. Ik moet lachen, hij veranderd ook nooit. "Wil je ook?" vraagt hij terwijl hij een lege beker omhoog houd. Ik knik en Nils drukt weer op een knopje. Hij weet precies hoe ik mijn koffie wil. Hij komt weer naar me toe en geeft me een bekertje. "Dankje Nilsje" zeg ik en glimlach naar hem. Ik volg Nils weer en we lopen een lange gang door. Achter een door hoor ik een hoop gelach vandaan komen. Nils draait nog een keer naar me om met een vragende blik. Ik knik naar hem als teken dat het goed is, maar zo goed vind ik het niet. Mijn bekertje met koffie trilt in mijn handen en ik moet moeite doen om hem niet te laten vallen. Nils klopt op de deur waarna hij deze opent. Hij word gelijk begroet door een paar vrolijke stemmen. Okay Daphne je kan dit, spreek ik mezelf toe en stap dan ook de kamer in...
JE LEEST
friends with benefits ft. Nils Käller
FanfictionDaphne en Nils zijn al beste vrienden sinds de kleuterschool. Ze zijn heel hecht samen en niemand kan tussen ze in inkomen. Dit alles veranderd als ze seks met elkaar hebben, hoe zal dit aflopen?