5.

13.5K 108 1
                                    

Pov Daphne.

Ik ben onderweg naar Nils. Eigenlijk een beetje met lood in mijn schoenen. Ik ben echt bang dat ik hen kwijt ga raken als vriend, hij betekend zo ontzettend veel voor me. Ik kom aan in de straat van Nils en ga steeds langzamer lopen. Het liefst zou ik omdraaien, maar dan word het nooit opgelost. Als het opgelost kan worden teminste, we hebben seks gehad dat is niet niks.

Bij Nils zijn deur druk ik na lang twijfelen op de bel. Nils doet open en hij ziet er echt slecht uit, niet dat ik er uit zie want ik ben er ook echt kapot van. "Heei kom binnen" zegt hij rustig. Ik glimlach naar hem en loop naar binnen. "We gaan naar mijn kamer want mijn ouders zijn thuis." Zegt hij. Ik knik en loop achter hem aan naar boven. Dit is zo awkward ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Normaal hoef ik als ik bij Nils nergens over na te denken en gesprekken gebeuren gewoon, maar nu gewoon niet het is alsof we elkaar voor het eerst zien.

Ik ga op zijn bed zitten, Nils sluit de deur en gaat aan de andere kant van het bed zitten. Het blijft even stil tot Nils zn keel schraapt. "Het spijt me" zegt hij. Ik kijk hem aan en voel de tranen branden achter mijn ogen. "Dat hoef je niet te zeggen, we kunnen er niks meer aan veranderen en het is gebeurt." Zeg ik. "Ja het is gebeurt, maar het had nooit mogen gebeuren. Ik wil niet dat dit alles kapot maakt ik kan niet zonder jou echt niet. Deze afgelopen week was een hel. Ik wist niet wat ik tegen je moest zeggen dus liep je voorbij op school. Ik wist niet hoe ik een normaal gesprek moest beginnen dus appte je niet. En ik heb wel spijt, en vergeef het mezelf nooit als dit tenkoste gaat van onze vriendschap." Zegt Nils en ik zie dat hij het moeilijk heeft. Ik loop naar hem toe, ga op zijn schoot zitten en sla mijn armen om hem heen. "Ik ook niet nils, ik ook niet" zeg ik en hou hem nog steeds vast. Ik voel tranen opkomen en kan ze niet meer tegen houden waarna ik Nils zijn shirt vochtig voel worden. Hij zegt niks, ik zeg niks, het is wij twee, samen in een knuffel, hopend dat dit niet het einde is van onze vriendschap...

friends with benefits ft. Nils KällerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu