15.

9.1K 77 2
                                    

Pov Daphne.

Okay Daphne je kan dit, spreek ik mezelf toe en stap ook de kamer in...
Hier sta ik dan naast Nils in een kamer met drie onbekende jongens tegenover me. Ik bekijk ze even goed. Het zijn twee lange jongens en een iets kortere, een beetje mijn lengte eigenlijk. Een van de langere jongens heeft blond haar en blauwe ogen. De andere is getint. De kortere is zeker niet lelijk en heeft bruin haar wat in een leuk model zit. Dit voelt zo awkward. We kijken elkaar aan maar er gebeurt niks. "Dit is Daphne dus, mijn beste vriendinnetje" zegt Nils om de stilte te verbreken en hij slaat zijn arm om me heen. De kortere jongen staat op en geeft me een hand. "Ik ben Rein" zegt hij en gaat dan weer zitten. De andere twee jongens staan op. Eerst geeft de getinte jongen me een hand. "Owen" zegt hij en lacht vriendelijk naar me, ik lach maar terug. "Daan" zegt de andere jongen en hij schut ook mijn hand. Ze gaan weer zitten en Nils ook, ik volg zijn voorbeeld maar en ga naast hem zitten. Het gelach wat je net nog hoorde van achter de deur heeft plaats gemaakt voor één grote ongemakkelijke stilte. De deur gaat open en er komt een man binnen. "Nils, kom je mee het is nu jou beurt" zegt de man en loopt weer weg. "Ik ben zo weer terug okay?" zegt Nils en hij geeft me een knuffel. "Okay tot zo" zeg ik tegen hem en kijk hoe hij de kamer verlaat. Fijn nu zit ik met drie onbekende in één ruimte. Alsof het niet ongemakkelijker kon, lijkt de stilte van net alleen nog maar meer versterkt te zijn. Laat Nils snel terug zijn...

friends with benefits ft. Nils KällerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu