jimin life

22 3 0
                                    

"Jimin!!"teriak jungkook apabila jimin hanya memandang ke luar tingkap.

"Opocot mak engkau!!"jimin melatah..

"Apa yang awak fikirkan sampai hyung panggil awak tak dengar???"marah jungkook

"Sorry hyung......teringat kisah lama...."ujar jimin

"Herm.....dah.....cepat turun...taeyeon dan baekhyun dah sampai.." ujar.jungkook.

"yelah..."jimin akur lalu keluar dari bilik.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mianhae ......tak sempat intro...hai...aku jimin.umur...tak payah tahu lah....aku ada abang jeon jung kook..dia tu ..tak tahu macam mana nak discribe(kalau salah eja...tolong betulkan)...tapi yang penting..dia sangat baik.adik aku pulak joy...dalam gred6 tahun ni.kami ni J family..jingkook,jimin,joy..anyeong!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jimin POV

"aish....budak dua orang ni datang lagi..."Aku mengomel

Yelah..dorang dua tu tak sah kalau tak datang rumah aku...asyik berkepit pulak tu.hangat bercinta lah katakan..

Aku berjalan turun dengan malas.

"Jimin!!!"baekhyun dan taeyeon berteriak tiba tiba.

"Oh mak kaw kuning atuk aku merah bapak kau biru~eh!!!!apa main sergah pagi pagi ni?!"aku marah.
Diaorang ingat aku ni microphone nak jerit-jerit macam tu?kalau boleh aku lempang pakai dulang tae yang bergayut kat dinding dapur tu baru tahu....

"Hahahahahahahahhaha!!!!!!!!!!!!!!!latah kau idol lah bro!!!"sindir baekhyun yang ketawa hingga terduduk apabila mendengar latah spontan ku.

"He...gelak lah!!kamu nak apa pagi-pagi ni??"tanya ku acuh tak acuh.

"Jomlah gerak....kita latihan hari ni di sm town..esok big hit pula....lagu kita tu tak ok lagi.."ujar taeyeon

Laa...aku baru ingat..lagu kami bertiga say yes akan diterbitkan bulan depan.aish!!macam mana boleh lupa pulak....

"Er...korang tengok tv dulu....aku bersiap..ok?!"kataku.

"Klh...jom chagi"ujar baekhyun pada taeyeon lalu beredar ke ruang tamu

Aish...dorang tu memang bff aku dari sekolah tinggi...tapi perangai tak pernah berubah....

~sm town~

"Argh!!!!susahnya corus dia!!"taeyeon mengeluh....

"Kita mesti berusaha ...."jawab ku.

"Jomlah rehat....tekak aku sakit ni.."kata baekhyun

"Korang pegilah...aku nak telefon hyung aku dulu.."ujar ku


Im Your JULIETWhere stories live. Discover now