Prietena mea Elena,mi-a zis ca nu vede bine relatia mea cu el pentru ca ea crede ca e vampir iar eu nu am crezut-o.
Nu dupa mult timp de cand Elena a plecat spre casa ei,am auzit ciocanind in usa,iar eu grabita am fugit spre ea pentru ca stiam ca e iubitul meu.Deschid usa si-l primesc in casa.
-Ce faci,iubito?
-Bine,te asteptam.dupa care m-a luat de mana,m-a dus in dormitor in pat,ma saruta pe gat si pe gura.Ce era drept era ca sarutul lui frantuzesc ma excita...
-Iubito,mergem la plimbare?
-Da,doar asta am planificat,nu-i asa?
-Ba da..dar imbraca-te.
-Bine,dar poti iesi afara din camera pentru a putea sa ma schimb?
-Pe bune iubito,ce e daca stau si ma uit la corpul tau sexy?
-Nimic...ramai daca vrei...
-Bine,raman.
M-am schimbat si am mers la o mica plimbare prin parc.Plimbandu-ne,s-a facut noapte...dar Alex a luat-o pe o strada care nu avea lumina deloc si el sub pretextul ca mergem acasa pe o scurtatura l-am crezut ca doar era iubitul meu.
-Auzi,iubi...unde mergem?
-Doamne tu Deea,deparca merg undeva sa te omor asa te comporti.In gandul lui:"ce ti-as face daca as avea un moment potrivit"
In gandul Deei:"daca imi va face ceva rau?daca ma poate omora?Stai putin...Alex e iubitul meu si nu-mi va face niciodata nimic rau."
Am mers mai departe pana am ajuns acasa.
-Merci iubi ca m-ai adus pana acasa...eu trebuie sa plec...vorbim mai incolo pe facebook?
-Deea,stai! Trebuie sa-ti zic ceva...
-Da.spune.
-Nu am unde sa ma duc...stii...casa mea a luat foc azi...nu ti-am mai spus pentru a nu te ingrijora.Pot sa vin sa dorm la tine?Te rog!
-Sigur pisoias.Haide.
Am intrat cu Alex in casa si...