Alex e baiatul potrivit pentru mine...

28 2 0
                                    

Cand am ajuns in casa i-am spus lui Alex ca el chiar e facut pentru mine.
-Deea,stiu,asta cred si eu.
-Da,asa este.Te iubesc mult.
-Si eu.
Imi place felul lui de a fi,imi plac ochii lui,imi place cum arata...pe scurt il plac si m-am indragostit pentru totdeauna.
-Alex,poti sa-mi faci o favoare?
-Da iubi,spune.
-Poti sa ma faci vampirita?
-Tu glumesti?
-Nu,vreau sa fiu vampirita pentru ca vreau sa-mi petrec viata cu tine pentru totdeauna.
Alex povesteste:
Wow,Deea vrea sa fie vampirita pentru mine?Vrea sa fie cu mine pentru totdeauna?Ok...pare simplu sa o fac vampirita dar .. daca nu va putea sa se stapaneasca cand vede oameni sau simte miros de sange?
-Iubi,hai sa vorbim ceva...
-Spune...
-Daca esti vampirita imi poti promite ceva?
-Da...
-Daca vezi un om sangerand sau cand simti miros de sange te rog sa nu omori oameni...Poti sa imi promiti?
-Sigur...
In urmatoarele 3 secunde m-a muscat si vedeam din ce in ce mai intetosat.Dupa 30 minute mi-am revenit si imi era foame.
-Iub,mie cam foame...
-Asteapta,m-am gandit la asta.A iesit din camera si s-a intors cu niste pungi de sange.
-Poftim.Sunt pentru tine.
-Mmm..e bun...
Cand sa ies afara soarele ma ardea iar Alex m-a luat de mana repede si m-a bagat inapoi in casa.
-Deea,scuze..trebuie sa stai in casa azi pana cand iti voi aduce inelul care te apara de soare.
-Bine.
Alex plecase la o vrajitoare pentru a-mi face inelul care ma ferea de soare...
Pe drum el spunea: Deea pentru a fi vampirita mai dureaza vreo 2-3 zile pana se transforma definitiv...Pacat ca ea stie ca acum e vampir vampir adica deja transformata...ceea ce trebuia sa se intample in mai putin de 3 ore..

Iubitul meu e Vampir?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum