De dimineata ma trezesc dezbracata langa Alex si-mi amintesc noaptea fierbinde petrecuta cu el.Imi apropii gura de pix si i-o ling,acesta ridicandu-se.Alex se trezise ai gemu de placere.Zicea sa nu o mai ling pentru ca mai intai sa se puna mai bine dar nimic.Pana la urma l-am auzit,s-a pus mai bine in pat si apoi mi-a bagat trenul in padure.Adevarul ca nu durea foarte tare,dar ustura asa de tare incat eu singura mi-am bagat deodata trenul in gara pentru ca nu-mi placea sa intre incet si sa ma usture 10 zile,preferam sa ma doara vreo 3-4 secunde pana ma obisnuiam dupa care nu mai conta.
Alex imi saruta sanii dupa care se ridica,se imbraca si ma sfatuieste sa fac la fel.
M-am imbracat si am coborat jos la bucatarie.Cand am intrat oare cine credeti ca era?
Era Alex...imi pregatea mancare...iar cand l-am intrebat daca e pentru mine a zis ca da.
L-am luat in grate,el m-a pus pe masa si a inceput sa imi bage degetul in gaurica...mama da ce bine era...era o senzatie de dragoste combinata cu ceva pervers.
-AAA...Alex,scuze ca te intrerup.Imi place cum faci,dar tu nu ai mancat nimic.Te rog sa mananci.
-Nu-ti fa griji.Eu am mancat inainte de a veni tu in bucatarie,plus ca daca nu mancam,tu erai langa mine asa ca imi trecea pofta de mancare.
-Bine,cum spui tu.Mi-as dori sa ma pui in pat sau in canapea pentru ca pe masa nu pot sa o fac...ma va durea spatele.
-Bine,un pic de sex nu strica.
Am mers pe canapea cand deodata...imi baga degetul foare tare facandu-ma sa urlu de durere si placere.
-Ale,imi place cum faci.Zici ca imi bagi aia dar cand colo e doar degetul...
-Da pisi...e stilul meu de a face asta.Imi place cum simt eu degetul acolo...iar pe tine 100% te excita...
-Asa e....aaaaaaaaaaa ma doare mai incet.
-Nu acum....
-Alex ma omori!Te rog,opreste-te!
-Gata,ti-a placut?Asta a fost maximul...
-Mda...vedem diseara cine pierde razboiul...
-Sigur tu..
-Aham..