Si...el m-a luat in brate,m-a sarutat,ma strangea in brate,m-a dus in camera,m-a pus in pat apoi...mi-a dat maieul,pantalonii jos ramanand in lenjeria mea rosie sexy.
-Ce e pisi?Nu-ti place?
-Ba da.Normal ca imi place dar stii tu...pe mine cine ma dezbraca?
-Ok...am inteles...ti-ai dori sa te dezbrac eu pentru a te excita?
-Da,ceva de genu....
L-am dezbracat,ramanand numai in boxeri lui.M-am asezat langa el si l-am sarutat mult si m-am urcat pe el.Acesta ma pipaia pe unde putea..adica fundul meu era cuprins de mainile lui.
Nu a durat mult dupa ce m-a pipait ca m-a pus pe perna,mi-a dat sutienul jos,chilotii jos si a inceput sa isi plimbe limba lui pe tot corpul meu pana cand a ajuns la punctul meu sensibil.Mi-a spus sa-i bau boxerii jos intr-un stil cat mai pervers dar si excitant iar acesta a fost:m-am pus langa el,am apucat cu dintii boxerii si-l pipaiam pe piept.
-Pisicuto,nu vrei sa stii tu?
-Stiu la ce te referi.Ba da...dar nu stiu daca te va excita pentru ca o fac pentru prima data.
-Nu-i nimic...inveti de la mine.Ma asculti si apoi tu aplici ceea ce-ti explic.
-Bine!Ce fac pentru prima data?
-Pai...pui fundul unde am eu stii tu ce,apoi te freci ca sa zic asa...in fata si inapoi,inapoi si in fata si daca-ti place sa ma excit la maxim mai sari din cand usor si mai gemi,apoi pui gura acolo si faci ce poti.
In urmatoarele minute,am gemut de placere,efectiv Alex e chiar foarte bun la pat,dar...nu mai durase nici 10 minute si se facuse ora 3:00 si adormisem.