SİNEK AKİLLİ

89 16 1
                                    

Merhaba arkadaslar bu benim ikinci hikayem umarim begenirsiniz voteleri bekliyorum neyse siz okumaya baslayin !!!!


Multimedia SUDE :D

Annemin mezar tasina elim deydigi an gozyaslarim istemsizce yanagindan suzuldu her seferinde anneme aglamamak icin soz versemde olmuyordu annemi ozluyordum onun her an yanimda oldugunu hissederek uyuyordum ayakta durmaya calisiyordum.

"Annecim yarin yeni okula basliyorum evet yeni arkadaslarim olucak tabi sude ce ereni unutmicam "deyip annemin mezarina egilip basimi topraga koydum .bu arada sude ve eren eski okulumdan en yakin arkadaslarim (multimedia)

" annecim tekrar gelicem seni cok seviyorum." diyerek son kes mezar tasini optum. Yavas adimlarla mezarliktan ciktim eve giden yollar biraz issizdi. Korkumu biraz dindirmek icin kulakligimi takip (wiz khalifa - see you again feat charlie put) sarkisini actim.bu sarkiyi seviyordum.(multimedia)

Kolumdaki elle yerimde sicradim.adam sarhos ve ustu basi yirtikti ickili agziyla bana yaklasti korkuyordum.saat baya gec olmustu hata bende bu saatte burdan gecersem allahim napicam derken adam yere yigildi arkasindaki tas varligi gordugumde gozlerimi acarak

"Ne yaptin ya olduyse " dedim hickirarak korkunca hemen aglardim o ise telas yapmadan adamin nabzina bakti ve

" olmemis " dedi.kulakligimi yerden alip ayaga kalktim.arkami donup hizli adimlarla yurudum bir an once eve gitmek istiyordum.bilegimdeki elle tekrar sicradim.ama bu sefer o tas varlikti.cocugun adi kalicakti boyle bari baska bi isim takiyim.

" daha fazla dusunursen filozof okucaksin" gozlerimi kisip tekrar onume dondum.arkamdan

" onemli degil ya her zaman " dedi hisimla ona donup

" seni aptak sinek akilli ukala kas yigini egosu tavan yapmis gerizekali senden bisey istemedim kendimde halledebilirdim eger yumrugu suratina gecirmemi istemiyorsan iki dakikan var" dedim ve ayagimi beklermis gibi salladim arada saate bakiyordum ama bu kas yigini hala yerinden kipirdamayarak gozlerime bazen dudaklarima bakiyordu iki dakika gectiginde

" peki sen bilirsin " deyip yumrugu suratina geciriyordum ki bilegimi tutup

" intikamini alicaksam neden olmasin mavis " dedi mavis mi iyykk one lan kufur gibi mavismis.tamam gozlerim mavi olabilir ama mavis irenc baska bisey bulsaydin eyiydi tas varlik.yada sinek akilli ah buldum bu lakap tam ona gore sinek akilli pic smile :)

" simdi yumruk aticakmisin " dedigi an yumrugu suratina hizlica gecirdum surati saga dogru dondu hemen yanina gidip

" acidi mi ya pek te nazik canin var kiz gibi " diyerek kotu kiz kahkahasi atmaya calistim ama ozurlu gibi durduguma eminim.bana dogru donup aniden dudaklarima yapisti tabi karsilik vermedim alt dudagimi isirdiginda inledim.lanet olsun bu onun hosuna gitmisyi seni pic simdi ben sana gosteririm erkekligine tekme atip kosarak eve gittim yaklasik 10 dakikalik bir maratondan sonra eve girdim.allahim kimlerle ugrasiyorum ben ya naptim ki ben sana bu belalari basima musallat ediyosun neyse tamam uykum geldi sacmaliyan bi mavis ne ne dedim ben dilime dolandi ya ben mavis degilim .neyse sabah gogoyu duvara firlatarak ta stres atabilirdim oyle degilmi simdi siz gogo kim merak etmissinizdir gogo benim aptal calar saatim her sabah sayemde duvarla iliskiye girerler neyse sortlu pijama takimimi giyip yumusacik yatagimda yayildim bu arada ben halam ve babamla yasiyorum annemin olumunden sonra bursaya halamin yanina yerlestik annemin mezarida bursadaydi.bu beni sevindirmisti ama sude ve eren aklima gelince uzulmustum yarin ilk isim sudeyi aramakti.

Arkadaslar umarim begenmissinizdir lutfen vote ve yorumlarinizi bekliyorum.

Sizi seviyorum ;)

belaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin