Evet arkadaslar yeni bolum biraz gecikti ama sizin icin yeni bir bölümle karsinizdayimMultimedia mabel matiz - sarisin
Multimedia ada
Keyifli okumalarrr...
Annemin mezarına yaklaşıyordum. Biraz daha ilerleyip tek tek isimlere baktım okan sancak, melike tandogan,iste annemin mezarı elçin sönmez yavaşca eğilip annemin mezar taşına dokundum bugün farklı hissediyordum sanki
" annecim meleğin geldi hadi kalk sımsıkı sarıl bana eskisi gibi lütfen anne alışamıyorum sensizliğe" deyip tuttuğum gözyaşlarımı serbest bıraktım hıçkırarak ağladım kendine gel kumsal ağlama annen çok üzülür diyerek hızla göz yaşlarımı sildim annemi üzmek istemiyorum.
" anne bugün denize cok kotu seyler soyledim onu kırdım ama anne bilerek yapmadım sadece ah bilmiyorum ama cok pismanım anne bana yardım et ne yapmam gerektigini bilmiyorum belkide özür dilersem affederdi değilmi ?? Annecim dogru karar dedigini duyar gibiyim herseyi duzelticem seni seviyorum bitanem " deyip mezar tasını optum. Kalkıp hızlı adımlarla mezarlıktan çıktım.
Eve kadar başıma birşey gelmedi hoş gelse bile beni kurtarabilicek bi deniz yok artık iki yabancıydık. Off nediyorum ben ya serenat yapıp duruyorum.eve gelmiştim sonunda yirmi dakikadır yürümeme rağmen sanki bütün bursayı turlamış gibi hissediyorum.anahtarı çıkarıp kapıyı açtım sessizce odama çıktım sanırım uyuyorlardı. Odama girip kapıyı kapattım yatağımda sağa dönüp gözlerimi kapattım üstümü değistiremicek kadar yorgun hiseediyorum. Uyku beni yavaşca esir alıyordu.
....
Sabah gogonun sesiyle uyandım normalde halamın sesiyle uyanmayı beklerdim ama. Banyoya girip 10 dakika süren bi duş aldım bu iyi gelmişti. Banyodan cıkıp okul kiyafetlerimi giydim banyoya tekrar dönüp saçlarımı düzleştirdim makyaj yapmayı sevmezdim cilekli nemlendiricimi surup odama geri döndüm. Çantama telefonumu bi kac kitap defter e kulakliklarimi koyup aşagı indim kimse yoktu. Mutfağa baktım buzdolabının üstünde minik bi not kağıdı vardı.elime alıp üstündeki yazıyı okudumAh üc gün evde yalnızım halam babaneme babam da şirketteki isleri erken bitirebilirse eve gelicekmis buyuk bi ihtimal otelde kalicakti. Canim babam ya çok yoruluyordu. Anahtarımı alıp okula doğru uzun bir yol yürümeye başladım ah baba arabamı simdi alsan ne olurdu.
Okula nihayet gelmiştim. Bahçeye bir göz attım yakup bi kızla gülüşerek konuşuyordu.bu kalbime bıçak gibi saplansada onu umursamayarak sınıfa doğru yürüdüm özrümü sonrada dileyebilirdim. Sinifa cantami birakip asagi muzik odasina indim birazcik muzik iyi gelebilirdi. koridorda tek basima yururken bi yandanda buranin bugun ne kadar. Sessiz oldugunu dusundum.aniden kolumdan cekilince. Korkup ani bi refleksle arkami dondum. Bu yakuptu.
"Naptigini saniyorsun sen be " ifadesiz history sekilde yuzume bakiyordu. Bu hali beni ne kadar rahatsiz etsede arkami donup gitmeye calistim ama.