Chapter 10

10 2 0
                                    

As I walked tails to my class we sat down.
"Oh there you are tailsy." Ms Greco, our social studies teacher.
"Oh.. Hey.." Tails said.
"Tailsy?"
"Yeah. That's what she calls me. Heh." Tails laughed.
"Did you do your homework??" Ms Greco said, putting her hands on her hips.
"Uh.." He checked his pockets. He shrugged.
"Well you do have homework pass.." She said.
"I do?!?"
"What you don't want one?"
Tails jumped "uh I didn't say that.. Um, OKAY" he grinned.
"Let's move on..." She said.
Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah Blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah Blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah Blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah Blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah Blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah Blah blah blah blah blahBlah blah blah blah blah.
"Ughhhhhhhhhhhhhhh" Rev said, out of no where, playing his phone.
"Rev, Wanna skin class." Gears said.
"Heck ya." He got up and left. Gears followed.
"What??? Ms Greco!! Your just gonna let that happen!!" I said.
"Listen, Azimuth dear, I cant stop them, there... Like the kings and queens of the school. I cant do anything." She said.
"But-"
"Sorry. We just cant."
"Oh alright." I replied. "But I think... Were late for lunch.." I said pointing at the clock.
"Oh, yeah, sorry. Class dismissed." She said.
We all got up and left.

Sonic Highschool (my friends fanfic)Where stories live. Discover now