FOTOĞRAFTAKİ DERİN SAÇLARI BAZI FOTOLARDA DEĞİŞİK OLABİLİR.OKUMAYA DEVAM SİZİ SEVİYORUM VE ÖPÜYORUM
DERİN'İN AĞZINDAN
Bu gün İzmir'den İstanbul'a yerleşeceğiz çünkü üniversiteyi orda okuyacağım.Ailemde yanımda olacak.Babam büyük bir turizm şirketinin sahibi.Annem bizim Acar Hatanesi'nde cerrah olarak çalışıyor.Bende tsarımcı olacağım.Şu anda bavulumu hazırlıyorum.Bi bakalım evet yeni elbiselerimi almalıyım.Evet bakalım ne var.Şu anda elimdeki 2 büyük valizin içine ne koyabilirim.Yeni arıyorum ve bakıyorum.
Aaa ilk yaş günümde aldığım elbise bunu ileride kendi kızıma giydirecektim.İnanamıyorum 5 sene önceki giymeye kıyamadığım hatta bunu almak için birisiyle kavga ettiğim T-shirt'üm.Napim sonuçta sonuncuydu ve ben onu çok istiyordum.Aaow hani ben yenileri koyacaktım.Of benim yeni elbisem yokki tam bir çöpçüyüm hayır çöpçü diyemem kendime asla!Güzel geçmişe ait olan herşeyi seviyorum sadece ya da manevi yönden olan herşeyi veya herkesi seviyorum diyebiliriz.Kıyafetlerimi karıştırmaya devam ettim ve birden biri yere düştü.Almak için eğildim ve kaldırdım.Keşke kaldırmasaydım.İki gün önceki dostum ıyyy leş üff çok pis kokuyor.Hemen annemin odasına gidip parfümünü aldım ben kullanmıyorumda neyse odama gelip sıktım.Oh be güzek koku varmış.Hele şükür ayağımı basmadın one lan ayağımı kaldırdım ve baktım.Iyyy one midem bulanıcak pisliğim ben amına koyim.Küfür ettiğime bakmayın geçmişte sorunlu bir çocuktum hatta ben 8 yaşındayken piyona öğretmenimle piyano odasında ders çalışıyorduk.Hoca bana zenginlerin çaldığı bir parçayı gösteriyodu benimde canım sıkılıyodu.Aklıma bir fikir gelmişti hemen hocaya.
-Hocam su içmeye gidebilirmiyim.
-Su karşında yavrum.
-Saolun.
Suyun yarısını içmiştim ve yarısını hoca telefonla konuşurken yarısını piyanoya dökmüştüm.Hoca piyano çalmaya geldiğinde iğrenç bir ses çıkmıştı.Ders işleyemiyince bahçeye çıkmıştık.sonra ben.
-Hocam tuvalete gidebilirmiyim.
-Karşında yavrum.
-Ha ha ha.
-Pardon gidebilirsin.
Odama gidip telefonumu alıp gelmiştim.Geldiğimde hoca uyumuştu bende fotosunu çekip babama göndermiştim.Fotonun yanınada ''Baba hoca uyuyor benide bahçeye çıkardı.''diye mesaj göndermiştim.Hocada kovulmuştu tabi.
Neyse ayağımda kalmıştık tam bir çöpçü olduğumu kabullenmem lazım.İstanbulda çöpçülüğü bırakacağım.Dolaptan ıslak mendil alıp ayağımı sildim.Saate baktım uçağa 6 saat daha var 18:00'da binecektik.Hemen dar siyah bir kot üzerine buz rengi kumaş bir gömlek beyaz bir ceket aldım.Malum sonbahardayız.Mavi beyaz ve kırmızı renkli ayakkabımı giyip saçımı düzleştirdim.Saçım bitince lacivert çantamı alıp alışverişe çıktım.
Lc Wkıkı , Mavi ve Defacto diye her yeri gezdim alışveriş bitince kırmızı üstü açık arabama binip eve gittim.Eve vardığımda paketleri alıp odama çıktım.Saate baktığım 13:30 bir saatlik duşa girip çıktım ve odama gittim.İlk çamaşırlarımın üzerine T-shirt ve rahat bir diz üstü pantolon giydim.Bavulumu hazırlamaya başladım.Yeni elbiseleri bavula yerleştirirken içlerin üç buçuk saat önceki yeni tarzım olan fuşya renginde bir şort.Üzerine sıfır kol , yarım , üstünde cool yazan bir T-shirt.Saksı mavisi bir ceket ve gri topuklu sandaletle fuşya renkteki , elde tutulmalı bir çanta çıkardım.Bavulumu hazırladım bitti sıra hazırlanmakta.Şortumu giydim üzerine T-shit'ümü , ceketimi giydim.Sandaletlerimi giyip açımı düzleştirdim.Saçımın altını tost yapıp çantamı aldım.İçerisine ayfon 6 plus yani telefonumu ve cüzdanımı koydum ve makyajımı yapıp aşağı indim.Sonbaharda bunları giydim ama neyse.
İç Ses:Yalan söylüyor.Şuanda fazlasıyla utanıyor.
Sen bir sussana iç ses.Aptal iç ses.Saatime baktığımda 17:00 annemler çıkıp geldiler ve şoka girdiler.
-Niye öyle bakıyorsunuz?
-Kızım sen kız olmuşsun bıyıkların , kaşların yani kılların.
Saol anneya evet kıllıydım hepsini yaklaşık 1 saat önce banyoda aldım.
-Anneee!
-Tamam.Çok güzelsin kızım benim.
-Derin annen doğru söylüyor nedir bu değişimin amacı?
-İstanbul.
-Ayy canım kızım gel bi sarılim sana.
-Ayyy anne boğuluyorum bırakırmısın beni.
-Tamam tamam.
-Neyse gidelim hanımlar.
Dışarı çıktık ben arabamla , annem arabasıyla , babam arabasıyla hava alanına gittik.Oraya varınca adamlara arabaları teslim edip uçağa bindik.Koltuklar yine1-2-3.Kardeşim korkuyorum yüksekten napcan göt korkusu.İlk kez uçağa binmiyorum ama olsunkorkuyorum amına koyim.Bakmayın öle zenginim ama züppe deilim.Neyse cam tarafında annem ortada babam ve sonra ben.Halden anlasanıza kardeşim yönleri.
İç Ses:Ha ha ha mal bok oldu işte anlat sırlarını ahmak.
Salak iç ses napcan.Neyse hostes geldi hareketler yapıyo lan sen banamı yapıyon amanına koduğumun şerefsiz.Tam sinirlendim kalkcam sikcem hostesin ebesini babam.
-Kızım hostes kemer tak diyo taksana kemerini.
Pardon yanlış anlama.Neyse 5 dakika sonra karşıdakinin camına bakıyorum one lan o oğlan bana yan bakıyo.Çocuğa sessizce ebeni sikerim dedim ve babam bana bakarak.
-Bişey mi dedin?
-Yoo hayır.
Off baba.Karşıya baktım çocuk bana hala gülüyo arkadaki 5 yaşındaki çocukta bana gülünce sinirlerim bozuldu yemin ederim.Neyse İstanbul Atatürk Hava Alanı'nda indik.Aşağı indiğimde bana gülenler hala bana gülüyo zaten hava boyunca bana gülüyorlardı.Tam gidiyodum sıçmaya ağızlarına babam.
-Kızım gidiyoruz.
Hay senin kızım diyen ağzına ede- öpim babacım sonuçta babam küfür edilmez baby.
-Tamam babacım.
Of baba arkama döndüm çocuk hala gülüyo ona işaret parmağımı salladım ve işaret parmağımı boynuma getirip yan çizgi çektim.Yani bunun anlamı''seni gidi seni keseceğim seni.''anlamına geliyor.Her neyse orda duran arabaya bindik ve İstanbul'daki en güzel otelimiz deilde okuluma yakın havuzlu bir villaya gittik.
Villaya vardığımızda çantamı ve valizlerimi alıp önceden hazırlanmış odama gittim valizleri ve çantamı yere koyup yatağıma uzandım ve yeni İstanbul hayatına merhaba konusunu düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Üniversiteli Hikayesi
Teen FictionBirbirlerini gördükten sonra ikisininde akıllarında Derin & Rüzgar. Onlar birbirlerine deli gibi aşıklar ama Baran ile Ece'nin bitmez planları onların aşk yolundaki tuzaklar olmasına rağmen onlar kalpleriyle tuzakları aşacak , bu yolda Derin & Rüzga...