OKULA KAYIT (BÖLÜM 2)

364 4 2
                                    

FOTOĞRAFTAKİ EKİM OKURKEN KESHA TİK TOK DİNLEYEBİLİRSİNİZ BEĞENİ BEKLİYORUM.OKUMAYA VE YORUMA DEVAM.

DERİN'İN AĞZINDAN

Gözlerimi açtığımda odamdaydım.Geçmişe bir bakalım şimdi en son düşünürken uykuya kalmıştım.Tamam kısa bir geçmişten sonra karnım guruldadı.Akşam yemeğinide yememiştim.Aşağı inip mutfağa gittim.Dolaptan atıştırmalık alıp masaya oturdum ve yemeği yemeye başladım.Yemeğimi yerken aklıma Ekim geldi.Ekim benim doğuduğum günden beri arkadaşımdır.Onun babasıyla benim babam şirketin ilk gününden beri ortak ve onlarda annelerimiz gibi liseden arkadaş.Onu çok özlemiştim hemen odamdan telefonumu aldım küçük düşüşlerle geri gelmeyi başardım.Hemen telefonumdan EKİMOŞŞŞ'u buldum.Onu arayıp tekrar kapattım.Sonuçta bizimkide para.Bekledim bekledim cevap yok ee tabi çağrı atarsam olucağı bu hemen tekrar aradım ama bu sefer kapatmadım ve telefonu açtı.

-Alo knk nbr ?

-İiii sen?

-Bende iii.

-Şey için aramıştım nerde okuyacaksın?

-İstanbul Güzel Sanatlar Fakültesi Tasarımcılık.

-Nee!Benimkide aynı.

-Oley Deroş ya.

Evet kısa bir salaklaşmadan sonra normal konuşmayı becerebildik.Normal şartlarda iyiyimde şartlar normal deil kardeşim.Her neyse konuşmaya devam.

-Ekoş ben bugün işlemleri yapmaya gitcem sende gelsene.

-Tamam olur saat kaçta?

-1:30'da orda ol tamam mı?

-OK. hadi görüşürüz.

-Bay.

Neyse konuşma bitti.Odama çıktım saat 12 hemen bavulumu aldım yahu bu neden hafif açtım ve baktım boş.Hırsız imdat hırsız hemen dolaba baktım hele şükür kıyafetleri dolaba yerleştirmişler.Sonbahara göre hava güzeldi hemen dolaptan şeker rengi bir bluz , altına kot bir şort,koyu kahverengi , kalın bir kemer,dize kadar,lila bir yelek,siyah,kısa botlarımı çıkarıp yatağın üstüne koydum.Banyoya gidip yarım saatlik köpüklü bir duş aldım.Bornozomu üzerime geçirip odama gittim.

Toz pembe ilk çamaşırlarımı giydikten sonra yataktakilerini giydim.Makyaj masasına geçip saçıma gelince saçımı güzel bir at kuyruğu yaptım ve kuyruğunu düzleştirdim.Güzel bir günlük makyaj yaptım ve dolaptan kola takmalı,açık kahverengi,küçük bir çantayı alıp içine telefonumu,cüzdanımı ve eğer çamura felan girersem diye peçete.Ne olur ne olmaz yani deme.Neyse peçete koyup aşağı indim.Annemler kahvaltı yapıyor.

-Kızım sende gelsene.

-Ben yaptım şimdi okula gidicem Ekim'le aynı okula gidiyoruz.

-Aaaa sevindim.

Saate bakıcam derken saatimi unutmuşum.Odama gidip 4 güzel bileklik birde toz pembe saatimi takıp aşağı indim.Aşağıda babam bana arabamın anahtarlarını verdi.Babamı ve anemi öpüp çıktım ve araba bindim.Yarım saatlik yoldan sonra okula vardım.Ekim ordaydı.Tam içeri girecekken birisine çarptım ve çanta düştü. Hemen içine baktım eyvanlar olsun telefon gitti. Tam kafamı kaldırıp küfür edecek Yuh dövmeye bak onu geçte sen vücuda,karışmaya bide tipe bak.Bir kaç saniye çocuğa ağzının içine düşecekmiş gibi baktığımızda anlayınca kendime geldim.

-Of ya gitti telefon.

-Özür dilerim istemeden oldu.

-Yok bide isteyerek olsaydı ya tüm manyaklar benimi bulur.

Bir Üniversiteli HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin