AŞK OYUNU(Bölüm 3)

208 4 0
                                    

FOTOĞRAFTAKİ TOPRAK

ŞARKIMIZ KE$HA-DİE YOUNG

RÜZGAR'IN AĞZINDAN

Uyandığımda çok garip bir rüya gördüğümü fark etmiştim.Rüyamda Derin'le evleniyordum ama düğün günü kavga ediyorduk işte masaya oturmuştuk ben evet demiştim Derin beklemişti beklemişti ve cevap vermeden kaçıp gitmişti ben çok üzülmüştüm.İşte aşkımdan deli omuştum sonra tekrar aklım yerine geliyodu.Yaz olmuştu ben tatile Roma'ya gidiyordum orda Derin'le karşılaşıyodum ondan özür diliyordum sonra evleniyoduk bir kız bir erkek çocuk olyordu gerçi benim evlilikle pek aram yok ama neyse işte erkek bana kız ona çekmişti çocuklar bizim gibi kavga ediyorlardı ama biz halimizden memnunduk işte mutlu mesut yaşıyoduk lann!!!Nerden çıktı evlilik sözleri amk.Lan ne oluyo bana şştt olum kendine gel hem sen onu sevsen kız sana yüz vermez mal.Avucunu yalarsın olum.Neyse odamdaki banyoya girip duş aldım kendime gelmek için.Lan çıkmıyodu lan rüya aklımdan ne rüyası kabus lan okuzla evlenmek cehennem azabı olurdu amk.Rahat giyinip Toprak'ın odasına gittim.

DERİN'İN AĞZINDAN

Sabah uyandığımda gece gördüğüm rüya aklıma geldi tam bir kabus lan.rüyada Rüzgar'la evlendiğimi görmüştüm.Amk çok korkunçtu.İşte evleniyoduk erkek kız çocuk oluyodu kız bana erkek ona çekiyordu.Yuh bırak onla çocuk yapmayı şurdan şuraya bile gitmem ahanda şuraya yazıyom.Hay ağzıma tükürim hemen masanın üstünden silgi alıp duvarı sildim çünkü bugün Rüzgar'la buluşacaktık.Hemen saate baktım saat on iki yuh bu saate kadar uyunulur mu?Hemen kısa bir duşa girdim.Duştan çıkınca ilk çamaşırlarımı giyindim ve ayak üstü hayallere daldım.Hayalimin en güzel yerinde telefonumdan gelen mesaj sesiyle irkildim.Hay amınıza koyim hayalin içine sıçtınız lan.Telefonumu elime aldım ve kilidi

ni açtım sonuçta sapık karıştırabilir yani neyse 29 mesaj 9 arama yeniden telefondan ses geldi mesaj sesiydi ve mesajlar 30 tamamlandı.Msajlar Rüzgar'dan gelmişti hafif bir gülüseme yaydım yüzeme ve havaya baktım sonra telefonumu biri aradı arayan kişi Rüzgar'dı.Telefonumu açıp konuştum.

-Alo Rüzgar ne oldu.

-Yeni mi uyandın?

-Evet.Neyse arama sebebini sorabilirmiyim zaten ilk çamaşırlarımla kaldım ne söyliycekssen söle üstümü giycem duştan çıktımda.

Hay ben ağzıma sıçim lan ne dedim ben çocuğa sürtük sancak.

-Ben ilk çamaşırlarımdan bahsetmedim deme hay ben yine ağzıma sıçim ya yanlış anlama sürtük felan deilim bazen ağzımın içine böle sıçıyorum ve kendimi rezil ediyorum.

-Ha ha ha

-Lütfen gülme salak anlamanı istemem.Neyse ne söyliycektin sen?

-Şey adresini mesaj at alim seni.

-Tamam.

Telefonu kapatım adresi mesaj attım ve tekrar aradım.

-Alo Rüzgar geldi mi mesaj?

-Geldi de ben sana bişey söyliycem ben bu gece rüyamda senle evleniyordum.

-Normal bende aynı şeyi gördüm ne ne ne dedin sen yeterince rezil oldum kapatmam lazım bay.

-Der-.

Sözünü bitirmeden telefonu kapattım çünkü fazlasıyla rezil olmuştum.Mesajlarımı açıp hepsini okundu olarak işaretledim ve telefonu yatağın üzerine attım.Dolaptan beyaz,önü diz üstü ve yanlardan biraz daha kısa,sade,yakalı gömlek ve üstüne önü göbek deliğine kadar gelen,arkası diz üstüne gelen,kahverenkli,mavi ve mor karışımı renkli ve gri renkli bir hırka siyah,asmalı,tüylü bir çanta ve beyaz,nike ve kısa çorapların üzerine zımbalı kısa botlar vere siyah bereyi yatağın üstüne koydum ve makyaj masasına geçip saçımı düzleştirip açık bıraktım sonra bere hariç hepsini giydim ve günlük makyaj yapıp aşağı indim.Saatime baktım iki buçuktu evimin önünden alacağı için 15 dakika bişey atıştırdım sonra 10 dak.ika televizyon seyrettikten sonra 5 dakika kala dışarı çıktım.biraz daldım ama 1 dakika geçmeden korna sesiyle irkildim.Rüzgar'a gülümseyip Rüzgar'ın yanına oturdum.Gideceğimiz yere kadar sohbet ettik.Oraya vardığımızda arabadan indik.


Bir Üniversiteli HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin