AŞK OYUNU <3 (BÖLÜM 4)

170 3 0
                                    

FOTOĞRAFTAKİ RÜZGAR

OKUMAYA DEVAM SİZİ SEVİYORUM LÜTFEN VOTE AND YORUM :D

DERİN'İN AĞZINDAN

Arabadan indiğimizde rüzgar ilk bana sonra yere bakıp gülümsedi.

-Çok tatlı ve güzelsin.

-Teşekkürler.Sende çok yakışıklı,çok ukala,biraz arsız,biraz gıcık,biraz hayvan,çok öküz ve azıcık kibarsın.

-Ha ha ha sen nasıl istersen öyle olsun Derin Hanım.

-Hey bana öküzün trene baktığı gibi bakma mal hissediyorum kendimi.

-Öyle bakmasamda malsın,hissetmene gerek yok gerçek zaten bebeğim.

-Belkide buraya gelmekle hata yaptım sanırım.

Konuşmam bittikten sonra taksi geldi ve onu durdum ama Rüzgar adama''Devam et.''diyip geri gönderdi.

-Senin derdin ne?Senle sevgilin bana saldırdınız ve cevabınızı aldınız.Üstelik telefon numaramı aldın sonra beni aradın ve sana yanlışlıkla ilk çamaşırlarımdan bahsettim o konuyu sonra konucaz senle ayrıca.Sen benle oyun mu oynuyorsun?İki günde bu ne hızdır ya yangından mal kaçırmıyorsun canım.

-Bir daha desene.

-Neyi?

-Canım dedin ya.

-Tabii.

-Kızınca çok güzel oluyorsun.

-Ben daha demin ne dedim?

-Hatırlamıyom hafıza kaybı yaşıyom şuan.Bak özür dilerim senden öküzülük hatta hayvanlık hatta hatta davarlık yaptım.Senden özür diliyorum.

Rar bana iyice yaklaştı ve ta dibime girdi ağzımın içine girseydi bida öküz.

RÜZGAR'IN AĞIZINDAN

Ona iyice yaklaşmıştım.Salak oyunuma kanacaktı.Ece'yi bırakıp ona gideceğimi düşünmüyordu herhalde.Oyunum şuan harika gidiyor.Ona iyice yaklaştım,tam dudaklarına yapışıcam ama ilk yere baktım tik olmuş kardeşim.Oha o ne lan yuh keşke aşağı bakmasaydım mal gibi kızın resmen göğsünü ile südyenini gördüm.Şok lan sonra kendime gelip kızın elinden tuttum ve yola yandan bakan bir apartmanın önüne geçip tekrar yaklaştım kıza.Kız çok güzel amk.Tövbe tövbe imana gelcem şimdi.Sanane kızın amından tövbe tövbe.Kızı tam öpücem,kız uzaklaştı ve bana''Senin sevgilin var ben bunu yapamam.Tamam olum,karizma on numara ama olmaz.''vıy vıy vıy mal mal konuşuyo salak bende napim''Ben Ece'yle ayrıldım senin için Derin.''dedim napim kız zor duruma soktu napabilirdimki.Dediklerimi doğru gibi hissediyordum çünkü içten söylemiştim,bilmiyorum ama bu garipti.Derin bana bakmıyordu bende fırsat yapıp onu kendime çektim ve dudaklarına baktım bir 5 saniye sonra yapıştım kızın dudaklarına.Çilekliydi ruju.Keşke çikolata aroması ve biraz tuz olsaydı.Ne diyom lana ben.Birden elimin yerini hissettim oha o ne la elim kızın götünü gitmişti.Elim resmen kendi koltuğu gibi duruyordu.Of saçmalamaya başladım yine.Karımlan gerdek gecesinde gibiydim.Sanki bu durumdan zevk alıyordum.Hala öpüşüyorduk ama Derin dudağını çekmek istiyordu ama ben izin vermiyordum.Ni ha ha ha kötü gülüşüme sıçim.O benden dudağını çekmeye çalıştığı için inadına öpüşürken kucağıma almak istedim ama izin vermedi,ikimizde tam bir inatçı keçiyiz.Biri geliyormu diye tek gözle yol tarafına baktım.Allah yakalandık teyze bizi gördü.Dudaklarımı çektim ve konuştum teyzeyle.

Rüzgar:Teyze yanlış anladın bizi.

Teyze:Teyze kim be teyze senin anandır.Ayrıca sen bana gerikalımı demek istedin?Salak mı sandın beni hı söylesene?

Rüzgar:Hayır teyze bak olay tamamen yanlış anlaşılma o öptü beni ben karışmadım.

Teyze:Utanmıyon mu kızım sen?

Derin:Teyze yeminle iftira baksana gülüyo gülüşünden belli.

Rüzgar:Sen benim ağzımı mı okuyon?

Teyze:Eee be susun siz şimdi görürsünüz.

Derin'i kucağıma alıp kaçtım eğer kucağıma almasaydım teyze bastonuyla bizi dövmüştü.Teyze peşimizi bırakınca koşmayı bıraktım ve Derin'i aşağı indirdim.Yol boyunca hiç susmadı lanet olsun yaw.

Derin:Pis sapık ırz düşmanı götür beni evime.

Rüzgar:Götürmiycem.

Derin:İnatçı keçi sen götür beni.

Rüzgar:Bak Derin eğer tek suçum seni sevmekse ben suçu işlemeye razıyım.

Ha ha ha.Yaşasın kopya.

Derin:Kopyacı bu söz senin deil.

Rüzgar:Canım kopya bir kez insanlar arası yardımlaşmadır.

Derin:Bu sözünde kopya.Of canım sıkıldı ben gidiyorum.

DERİN'İN AĞZINDAN

Uzaklaşıyordum ama bana bir''Gitme''demiyordu öküz.Arkama dönüp ona baktım.Öküz yine öküzlüğünü yaptı bana pişmiş pişmiş el sallıyor salak.Birden yere düştüm.Arkama baktığımda dört yakışılı serseri tipler bana bakıyordu.İçlerinden en yakışıklısı bana elini uzattı.Elini tutarak ayağa kalktım sonra kulağıma''Bu akşam bize gelsene.''diye fısıldadı sonra cebinden bir kart çıkartıp bana uzattı.Tam çantamdan biber gazımı çıkartıcam,biri elimden tuttu.

RÜZGAR'IN AĞIZINDAN

Derin'in elinden tutup geriye çektim.Derin'e karışanlara baktım ve ansızın tekme tokat giriştim.Bir süre sonra hepsi yere yığılmıştı.Derin'in elinden tutup kaçtım.Arabaya doğru gidiyorduk.Arabanın yanına vardığımızda teyzeler ve dedeler bastonlarıyla bizi bekliyorlardı.Araba üstü açık olduğu için kapıyı açmadan Derin'içeri attım.Eğer Derin'in arabaya binmesini bekleseydim eminimki yaşlılardan dayağı yiyecektik.Arabaya bindikten sonra arkaya baktım.Derin'e karışan adamlar ayılmış bize doğru koşuyorlardı.Tam gaza basıcam teyze arabanın önüne geçmiş.Teyzenin etrafından dolanarak teyzeyi geçtim.Derin'i evine bıraktıktan sonra kendi evime gittim.Arabadan inince Ekim'le evimiz yanyana olduğu için onu görünce biraz sohbet ettik sonra evime gidip koltuğun üzerine öküz gibi uzandım.


Bir Üniversiteli HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin