Fici okurken medyayı da açın . O video sayesinde ben bu fice başladım .
İyi Okumalar
Exo üyeleri yorgun bir konserin ardından yurtlarına geldiklerinde kendilerini salonda buldukları boş bir köşeye atmışlardı . Her zamanki gibi Suho onlara başkanın söylediği sözleri söyleyecekti ama onların yorgun olduklarını gördüğünde üzüldü ve bu konuşmanın daha sonra yapılmasına karar verdi .
" Hadi çocuklar herkes odasına !"
Üyeler ses dahi çıkaramadan bir bir odalarına dağıldılar . Sehun odasına girdiğinde ne kadar yorgun olsa da uyuyamıyordu çünkü Luhan'ın gönlünü alması gerektiğini biliyordu . Dün gece sadece bir fanın elini tuttuğu için ona sinirlenmişti . Evet, bu saçmaydı . Sonuçta karşısındakiler onların fanlarıydı ve onlara saygılı davranmaları gerekiyordu .
Sehun fanlarının ilişkilerini bilmediklerini düşündükçe kafayı yiyecek gibi oluyordu . Sevdiğinin her an yanında olmak , onu koruyup kollamak istiyordu ama fanlarının ne tepki vereceğini bilmiyordu . Şirketiyle konuştuğunda da buna karşı gelinmişti ve bu konunun bahsi bile geçilmemesi istenmişti .
Sehun , Luhan'ın odasına doğru ilerlediğinde kapıyı tıklattı ve ses gelmediğinde kapıyı açıp içeri süzüldü . Kris ve Tao bir köşede yatıyordu . Luhan duvar kenarında diğerlerinden ayrıydı . Sehun onun uyuduğunu bildiği halde yanına gitti . Sehun karanlıkta etrafını görmeye çalışırken dolabın nerede olduğunu unutup dirseğini çarptığında ağzından sessiz bir inleme çıkmıştı .
Luhan gelen seslerle gözlerini ovuşturdu ve gelene bakmaya çalıştı ama etraf karanlık olduğu için göremiyordu .
" K-kim o ? "
" Benim bebeğim ."
Luhan duyduğu sesle gerginliği yerini rahatlamaya bırakmıştı . Sehun'un kollarını belinde hissettiğinde çok geçmeden onun yanına yattığını anlamıştı .
" Ne istiyorsun Sehun ?" Luhan diğerleri uyanmasın diye sesinin kısık çıkmasına özen gösteriyordu .
" Dün gece için .. Ben özür dilerim sevgilim . Suçlu olduğumun farkındayım . Sadece bir an kıskandım . Anlıyor musun ?"
" Hıhım . Ama bir daha böyle bir şey yapma Sehun-ah . Sonuçta onlar bizim fanlarımız . Öyle değil mi ?"
" Haklısın . Bencilce davrandım ."
Luhan sevgilisiyle barışmanın huzuruyla yatakta duvara doğru kaydı ve Sehun'a geniş bir alan bıraktı . Sehun yanına geldiğinde bir elini beline bir elini de başının altına geçirdi ve kolu yastık görevi yaptı .
Luhan Sehun'un boynuna kafasını koydu ve bir önceki günün aksine rahat bir uyku çekti .
Sabah güneşin daha yeni doğumuyla Suho'nun sesiyle herkes uyanmak zorunda kalmıştı . Birkaç gün sonra olan konserlerine daha sıkı çalışmaları gerektiği için çalışma odalarına gitmeleri gerekiyordu . Herkesin uyandığından emin olan Suho kapıyı açtı ve üyelerin evden çıkışını bekledi .
" Kris ? Sen gelmeyecek misin ? "
" B-benim biraz işim var Suho . Sen git . "
" Pekala . Fazla geç kalma . " Suho sıcak bi gülümsemeyle karşılık verip kapıyı kapatıp kendilerini bekleyen arabaya doğru ilerledi .
" Kris hyung gelmiyor mu ?"
Tao'nun endişe dolu sesi Suho'yu da tedirgin etmişti . Son zamanlarda Kris'in hareketleri değişikti ve herkes de bunun farkındaydı . Kris daha birkaç hafta önce onlara ' Gruptan gitsem ne düşünürdünüz ? ' diye sorduğunda ortamın gerilmesine sebep olmuştu . Herkes onun şaka yaptığını düşünüp gülüp geçse de yakın zamanlarda ki değişik hareketleri eskiyi getiriyordu akıllarını ve korkuyorlardı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER OT12 || One Shot ✔️
PovídkyExo Yurdu Odaları : Luhan-Tao-Kris Chanyeol-Kai-Soo Xiumin-chen-baekhyun Suho-lay-Sehun Çiftler : KaiSoo HunHan SuLay TaoRis BaekYeol XiuChen Kris ' Gruptan gitsem ne düşünürdünüz ? ' diye sorduğunda herkes onu alaya almıştı . Gerçekten gideceğin...